(Tu nge kan Hmangaih Ber te natak a an awm lai a lo awm mai+ thei ang?? Ahmangaih na lai hmu a awm mai mai chuan a ka chiah in Hmangaih na thu hi a sawi ani.Kan Hmangaih ten hreawm na an tawhlai leh Tanpui an ngaihlai a ankiang a kan awm hian an tan chuan a ai a hlu leh duhawm a awm lo...mahse Chung chu mi zawng+ in kan ti thei silo ani trw ?)
Jungkook chu tae in kal a zirtir beuh+ aa..,nitin mai kar2 chhung ngawt a mut te chuan eng tin nge awlsam Tak in a kal theih reng ang... chu a chhap ah a eitur bak damdawi an pe ziah bawk nen mihring taksa chak panggai pawn a dawn zawh dawnlo nen .
Tae ka thei tawh lo ka chau lutuk,,ka pum hi a LA na bawk si..damdawi ka eileh mai ang
Tae aw damtakin a tawng a,,ole ka ti lui lo che mahse damdawi min diltawh suh ka tih kha I hria em.
Jungkook hian a nat a piang in tae damdawi a dil thin a taksa zawng+ hi an khur AAA damdawi chiah in a chhawk si..mahse tae in ei a phal lo Jungkook bulah a awm reng a Jungkook taksa a lo danglam piang in nghet tak in a kuah nghal a ,eng ang pawn tal NASA thin mahse tae in a kuah tlat thin.)
Tae zawi em+ in jk a tawng a. ...Jungkook tae awm ah a bei a thut thleng ah fel takin an thu leh tawh.
Umm.
Tae ka lawm e,,ka tan hian engkim I ti aa ka lawm ani ka u phurrit ka Siam Sak tur zawng+ nang man I phur vek aa,,ka tan chuan I hlu tak zet tawh ani.
Tae in jk lu a kiss zeuh a..
Ka hria lawm ,,ka tan hian ka nunna leh ka khawvel ini I tello chuan ka awm theilo.Jk in a ke a chum a,,he ke hi lawm a kal tha duh lo lutuk a.
An Nui dun a.
Kook I hmanhmawh anih kha nakin ah muangchang in I LA kal dawn alawm kan kal ngailoh na ah te kan kal dun Anga .
Umm tae a hreawm ee..,ka taksa hi an khur reng mai
Nghet deuhin ka kuah che nga a reh daih mai ang tih pah in tae in Jungkook a kuah a..
Time skip.
Tae phone voi 5 Chuang a rik hnu in peih lo deuh in call chu a chhang a.
Hello enge.
Gfather: Kim Taehyung company ngaihtuah lek lo in enge itih ikut a ka thil dah hi lung mai mai anih loh hi.
Tae: Ka kut a I dah hi nagmah bawk in I ti chhia ,,ka kut a I dah hi lung chu anilo e mahse nangman lung ah I chantir tih I hria em.
Gfather': I Zak chei lawm ni ,eng vang a kha tia min chhang ngam nge I nih.
Tae: I company enkawl lo hian keimah in ka inchawm ve thei tih hria ang che ,,ka Chung a natna I thleng zawng+ vang khan I inchhir hun ka nghak mek ani.
Tae pu a thinrim tak zet a ring tak in a au a ..
Kim Taehyung .,,,I pu ka nih hi hria ang che I rawn let loh chuan enge ka tih tur I hria ang tih pah in a phone a off a.Tae in a phone a hum ruh aa,,ka pu chu INI ve sia kA Zak tak zet ani.
Amah a in ngaihtuah lai chuan inchung a tang thil a ri dawt a.
Tae rang takin a tlan chu a,,Jungkook Jungkook a ti cho nghal.
Jungkook chu khum bul ah alo thu aa
Huiiz min ti hlauh Zia I hria em tih pah in tae in jk lam a pan a.
Tah khan ding rawh jk in a rawn ti thut a,,tae aphu zawk.
Nga ti nge?.
Ilo kal leh chuan ...tih pah in sir lam a melh a.
Tae voi1 a pen leh a.
Ding rawh ka tih chu lo pen hnai tawh suh ...,chhuak rawh a ti vak a.
Kook hahdam rawh keimah lawm ka nih tae ka nih hi
Ka hria lawm chuvang lawm rawn kal suh ka tih I lo kal hnaih chuan tih pah in a bul a fork chu a LA aa,,ka in vit ang tih leh a in tin a.
Tae a tawlh hnung a,,ole ole kook In bengdai rawh enge I Chung ah thleng nga ti nge kha tia I awm kook.
Jungkook a tap zawih+ aa,,min kalsan rawh ...,min kalsan rawh tih pah in a tap zawih+ a.
Kook ka sawi tawh kha ,ka kalsan dawn lo che ka tih ka tih kha inbengdai rawh umm...I thil ken kha dah LA.
Ai ka duh lo kal rawh chhuak nghal rawh Jungkook in ring tak in ati.
Tae a chhuak a hyung te a call nghal thil awm Dan a hrilh a,,an Hna alak lawh em an sawilo an lo haw khawm nghal..
Time skip.
Jimin: eng tin nge a awm tae Jungkook chu.
Tae: Room ah ka luh a phal lo a,,ka luh chuan a invih tur thu a sawi a.
Jk u chu a tlan chho nghal.
Kawngka a Kik a,,Kookie ka naute ka lo lut dawn ooo tih pah in kawngka a hawng a zawi muangin.
Jungkook nikhaw hrelo in alo awm a..a ka te chu a phuan a
Jk bro: Lo kal teh u Jungkook hi a harh zo lo nia ( a au vak+a)
Tae rang deuh in atlan chho a,,Jungkook a pawm aa damdawiin lam a pan pui nghal.
After 30 mins.
Doctor doctor lo en vat teh a harh thei lo ania ,,tae in jk a pawm a a tlan deuh bawk.
Doctor; Lo mut rawh .
Tae in jk a mut a.
Doctor: a Chung ah hian enge intih ,,tih hlauh thawn loh tur ka ti nilawm ni, chuan damdawi pe suh tih Chiang tak in ka sawi sia
Tae a meng phawk vak a.
Engmah ka pe lo I sawi ang chiah khan ka ti asin.Doctor: Mahse damdawi a eitih a hriat a ka phuan te hi I hmu lo em ni...
Tae in engmah a hre thiamlo overdose in jk hian damdawi a ei tih pawh hrelo khawp in damdawi lam hi a hrelo ani..
Doctor: Amah in tuman kalsan tawh suh u,,a hlau thawng a tlem a tlem ah a lungphu a chawl tep ani ..alo harh hun ah in haw thei ang ....tih pah in a kalsan a.
Tae in Jungkook kut a vuan aa,,in thah I tum em ni,,ti nge tinge Jungkook ...ka Jungkook kha nangmah hian lo kir leh se ka duh tun amilo hi ,,tun Ami hi chuan kalsan tur che in min ngen aa ka duh lo tih pah in tae in jk Sam a chul a a tap bawk.
Tae msg tone a rawn ri a.
I Hmangaih Ber chu a mah in inthah a tum aa,,nangmah kalsan tur chein a ti bawk che aaa ...nga ti nge a amah leh amah a inthah HMA khan I thah mai loh.
Awi inleng tamtak kar ah ka rawn ziak hram ,,ngaihnawm nge maw??
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Mr.Proud(Taekook)18+___✅
Короткий рассказLove is cutie, Hmangaihna in Mi a tinat theih Zia Lanna ,,,leh engkim a pal tlang thei tih ani.