Ranní paprsky slunce mi svítily do mé rozespalé tváře a já pomalu otvírala oči. Vzbudila jsem se v mé posteli. Takže to všechno s Lokim byl sen? Takhle reálný? Rozkoukala jsem se a otočila se na druhý bok.
,,Dopr-" vyletěla jsem do sedu leknutím.
,,Co se děje?" zeptal se rozespale Loki.
,,Jaktože spim tady?" zeptala jsem se udiveně.
,,Ty si nevzpomínáš co se včera stalo?" zeptal se.
,,My jsme..?" vykulila jsem oči.
,,Zůstali zamčení v pokoji," dořekl.
Stavila se Amanda. To si pamatuju a donesla mi víno. Taky jsme se šli s Lokim kouknout na něco do pokoje a pak... jsme se nemohli dostat ven.,,Amanda," řekla jsem.
,,Jo, to jsme věděli oba i včera, ale stejně neotevřela," řekl.
,,Byla jsem včera opilá?" chytla jsem se za hlavu.,,Trochu," připustil.
,,Co to znamená?" zeptala jsem se.
,,Jen jsi říkala jak mě miluješ," zasmál se.
,,Cože?!" vyjekla jsem.
,,No," odkýval.
,,Panebože," skryla jsem svůj rudnoucí obličej dlaněmi.,,A furt jsi teorizovala o tom, jak můžeme být s tím- Tomem, myslím, podobní, furt jsi koukala na plakát s ním a na mě," dodal.
,,Já se tak stydim," řekla jsem tiše.
On se zasmál.
,,Co je?" zeptala jsem se.
,,Jen- nic," řekl.
,,Co nic?" zeptala jsem se.
,,Máš zajímavou reakci na stud," řekl.Tak před ním se stydim dvakrát tolik, odpověděla jsem si hned v hlavě. Panebože, kdo by se před tímhle černovlasým bohem, který mě teď skenoval svým zeleným pohledem, nestyděl?! Zvlášť někdo, kdo ho platonicky miluje. V tuto chvíli jsem koukala do jeho zelených očí.
Hlavou mi létala panika, nikdy jsem u něj nebyla tak blízko, k tomu jsem ještě před chvílí spala vedle něj. Koukla jsem na jeho vlasy, ty nebyly tak dokonale upravené jako ve filmech, měl je momentálně docela rozcuchané.
Mé oči skenovaly celý jeho obličej, nikdo nemluvil a napětí mezi námi stoupalo, srdce mi tlouklo pětkrát rychleji než normálně a pomalu se mi začal zadrhávat dech. Snažila jsem se zhluboka dýchat a stále se soustředila na jeho obličej.
Podívala jsem se na jeho mírně otevřenou pusu a nakonec mu koukla do očí. Zorničky měl rozšířené, zatímco můj tlukot srdce se stále stupňoval, dech jsem nedokázala kontrolovat.
,,Já- Jdu vyzkoušet ty dveře," řekla jsem rozpačitě.V rychlosti jsem se zvedla a vzala za kliku. Otevřela jsem je.
,,Čáry máry, jsem superhrdina," zasmála jsem se.
Otočila jsem se na Lokiho, který kývl hlavou na znamení souhlasu.
Doufám, že se mi tohle už nestane, pomyslela jsem si.****
,,Loki! Jdeme vyzdobovat," dala jsem velkou krabici na stůl před něj.
,,A co budu dělat já?" zeptal se.
,,Ty jdeš do sklepa pro stromeček, když jsi ho včera tak hezky unesl," usmála jsem se.
On si povzdechl a zvedl se.,,Klíče," dala jsem mu do ruky klíče.
On tedy šel. Z krabice jsem vytáhla světýlka a stojan na strom. Strom budeme muset dole trochu seříznout, uvědomila jsem si najednou. Stojan jsem položila na zem a začala vybírat světýlka, ty na strom jsem dala na gauč a ty co budou tady po bytě jsem dala na zem. Začal vibrovat telefon, co byl na stole. Na messengeru mi volal Ben, tak jsem to zvedla.,,Ahój!" pozdravila jsem Bena přes videochat. Telefon jsem si chtěla někam položit, nakonec jsem ho dala na gauč.
,,Ahoj," pozdravil mě. ,,Co to tam děláš?" zeptal se.
,,Dneska budeme zdobit byt," pousmála jsem se.,,Kde, že se tam ten chlap vzal?" zeptal se.
,,Zachvíli přijde, jen tak mimochodem," objasnila jsem.
,,Furt jsi mi neodpověděla," řekl.
Vzala jsem do ruky světýlka a ty začala rozmotávat.
,,Viděl jsi nějaký Marvel filmy?" zeptala jsem se.
ČTEŠ
Nečekané Vánoce|| Loki ff
FanfictionFanynka Lokiho co ho platonicky miluje. Co když se jí splní sen a Loki se tam objeví? Udělá to, co si vždy myslela a říkala, že udělá? Nebo zazmatkuje a akorát se ztrapní? Býval to adventní příběh pro rok 2019, nyní pouze Vánoční příběh.