7.12. Pečení

1K 101 13
                                    

Po mé ranní rutině jsem ležela na gauči, koukala do stropu a přemýšlela co dnes budeme dělat. K ničemu kloudnému jsem nedošla, je sobota, já nemám dárky a venku ještě nesněžilo. Ani ze srandy neříkejte, že letošní Vánoce budou zase na blátě. Ani cukroví nemám. Počkat, vždyť já nemám cukroví! Rychle jsem vyletěla do sedu až se mi z toho zamotala hlava. Stačí mi udělat linecký a rafaela, já sama stejně nic jiného nejim. Bratr je na tom podobně, takže ani on si nemůže stěžovat. Loki vešel do místnosti a natočil si vodu.

,,Furt jenom voda?" zeptala jsem se.
,,Jo," odpověděl.
,,Jak se princátko vyspinkalo?" zeptala jsem se.
,,Děsil mě trochu ten tvůj Tom," řekl.
,,Ty seš blbej," zasmála jsem se.
,,To jsi ty," řekl.
,,Vždyť vypadá jako ty, takže se bojíš sám sebe," zauvažovala jsem.
,,Já tam taky jsem a sebe se nebojím," odpověděl.
,,Ti tam pověsim sebe a to budou teprve noční můry," zasmála jsem se.
,,To by byly," souhlasil se smíchem.

****

Měla jsem už připravené těsto na rafaela a i na linecké. Rozválela jsem těsto, připravila vykrojovátka.
,,Heeej! Pojď sem!" zavolala jsem Lokiho.
Chvíli jsem čekala na odezvu. Nic. Šla jsem do pokoje, nebyl tam. Cože? Prohledala jsem celý pokoj. Nikde. Prohledala jsem i celý byt a nakonec šla do koupelny.
,,Promiň!" hned jsem dveře zavřela.
Právě jsem vlezla do koupelny kde se Loki zrovna vysprchoval a teď se oblíkal. No dopr-. Šla jsem radši zpátky do kuchyně. Loki dorazil, zrovna sušící si vlasy.

,,Proč jsi tam šla?" zeptal se.
,,Proč ses neozval, když jsem tě volala?" zeptala jsem se já.
,,Tak jsi snad slyšela vodu ne?" zeptal se.
,,Takže za to můžu já?" zeptala jsem se.
,,Aspoň zaklepat jsi mohla," řekl.
,,A ty ses mohl zakrýt, nebo otočit," vrátila jsem mu.

,,Heej," řekl a ručníkem mi dal ránu přes nohy.
,,Nemlať mě mým ručníkem!" rozkázala jsem mu.
,,Já můžu co chci," řekl.
,,Tak budeš vykrajovat cukroví," řekla jsem.
On hodil ručník pryč a koukl se na rozválené těsto.

,,Vezmeš třeba hvězdičku a zamačkneš s ní to těsto," vysvětlila jsem s ukazováním.
On si vzal stromek a začal to dělat taky.
,,A když se stalo tohle?" zeptal se s ukázáním vykrajovátka.
Ve vykrajovátku se to těsto seklo.
,,Bup," vymáčkla jsem to.
Položila jsem to zpátky. Jakmile tam byly jenom zbytky, dali jsme vykrojené tvary na plech a dali to péct. Mezitím jsem znovu rozválela těsto a Loki začal automaticky vykrajovat.

****

Všechny tvary už byly upečené a já dala Lokimu nůž na mazání.
,,Namažeš marmoškou," řekla jsem a namazala jeden tvar. ,,Vezmeš druhou část a bup," spojila jsem je.
Loki to začal dělat taky, dával tam tý marmelády trochu moc, ale jedlý to i přes to bude. Měla jsem od toho špinavej ukazováček, tak jsem Lokimu udělala čáru na tváři se slovy: ,,Simbá."

,,Co jsi to udělala?" zeptal se.
,,Simbu," zasmála jsem se při práci.
Loki mi udělal čáru na čele.
,,Ale noták," řekla jsem.
,,Jaký notak?" zeptal se.
Vzala jsem si marmeládu na ruku a dala mu ji na druhou tvář.
,,Tak to jsi přehnala," řekl.

Zbývalo nám posledních pár kousků, ale Loki mě chtěl znovu umazat. Já jsem uhnula.
,,Nech mě," řekla jsem a spojila jeden kousek.
Loki mi dal marmeládu na triko.
,,Ale už!" rozčílila jsem se. ,,Já si ho nemůžu pomocí schopností změnit," vstala jsem od stolu.

Převlíkla jsem se z bílého trika do černého.
,,Možná to nepůjde vidět, když to znava umažeš," zauvažovala jsem při sedání ke stolu.
,,Vždyť se tak moc nestalo," bránil se.
Umatlala jsem mu triko a řekla: ,,Vždyť se nic nestalo."
,,Mně to nevadí," řekl a změnil si černé triko na tmavě zelené.
,,Ale tohle udělat nemůžu," povzdechla jsem si.

Spojila jsem poslední linecké a položila ho na tác. Vzala jsem rozpuštěnou čokoládu a začala to polívat. Loki to se zaujetím pozoroval.
,,Tu druhou část udělej sám," řekla jsem.
Šla jsem do lednice a z ní vyndala těsto na rafaela. K tomu jsem ze skřínky vytáhla kokos a nasypala ho na talíř, všechno jsem to dala na stůl. Pozorovala jsem snažícího se Lokiho. Div při tom samou snahou nevyplázl jazyk.

,,Ale jo, děláš to pěkně," pochválila jsem ho.
On to dodělal a pousmál se na ten pekáč.
,,Mám to hezčí," řekl.
,,To si myslíš jenom ty," vrátila jsem mu. Všechno linecký jsem dala na menší tác. A vzala si kousek těsta na rafeala, udělala jsem z něj kuličku. Následně jsem ji obalila v kokosu a dala to na tác k lineckému.
,,Takhle, chápeš?" zeptala jsem de.
,,Vždyť od toho budu zamatlanej," zastěžoval si.
,,A zamatlaný triko ti nevadilo," nechápala jsem.

,,To můžu změnit," pokrčil rameny.
,,Dělej a nemel," nařídila jsem.
Povzdechl si a začal tedy koulet kouličky a vyvalovat je v kokosu. Asi po pěti minutách tichého dělání, jsem potají trochu kokosu a dala mu ho na hlavu. Chvíli mu trvalo, než si toho všiml a pak si chmátl na hlavu.
,,Co to?" podivil se.
Já dělala nejsvatější a koulela kouličky. Měli jsme jich přes čtyřicet a nezbývalo už moc těsta.

,,Tos byla ty?!" vyjel na mě.
,,Možná," řekla jsem nevinně při dělání kuličky.
Vzal kokos a hodil ho po mně jako sníh.
,,Hej!" okřikla jsem ho.
Taky jsem po něm kokos hodila. On si ho vzal do ruky a já, kulička nekulička, v rychlosti utekla od stolu.
,,Ne," bránila jsem se rukama.
,,Ale jo," objevil se mi za zády a dal mi ten kokos na vlasy.

,,Iluze, co já čekala, že?" zeptala jsem se.
Vzala jsem kokos a při tom tam vrátila kuličku. Loki měl kokos v ruce taky a každý čekal na reakci toho druhého. Byl to jako souboj v ringu. S kokosem. Každý čekal na útok toho druhého až jsem nakonec já vysypala trochu kokosu na něj.
Bojovali jsme spolu a jediný co z toho vyšlo, bylo to, že tam byl akorát tak bordel. Poté co jsme se spolu chytali jsme dodělali cukroví a já si s radostí dala rafaelo.

Prostě jakmile jsem o kapitolu pozadu, nepodaří se mi to dohnat, ne a ne, jdu spát lidičky, tak vám aspoň poeju hezký pondělek, protože já mám tělák, takže hezký nebude, takže chci abyste pondělí měli aspoň vy hezký😂😆👌.
🍪Kája🍪

Nečekané Vánoce|| Loki ffKde žijí příběhy. Začni objevovat