Vzbudil mě zvonek, myslela jsem, že to byl budík, tak jsem ťukala do telefonu, ale po zaostření jsem zjistila, že tam nic není. Zvonek přestal zvonit, tak jsem si zase lehla a neřešila to. Usnula jsem. Probudilo mě tiché, jemné buzení, ale následné hození polštáře a řev. Odlepila jsem svá oční víčka od sebe a koukla na svého budiče. Byl to Loki. Pousmála jsem se při pohledu na něj.
,,Dobré ráno," řekla jsem Lokimu.
,,Dobré," opačil.
,,Dobré," dodal můj bratr.
,,Jé, ty jsi tady taky," řekla jsem naoko otráveně.
,,Vždyť jsem ti říkal, že se stavim," bránil se.
,,A dřív jsi přijít nemohl?" zeptala jsem se sarkasticky.
,,Už je jedenáct," oznámil mi.
,,Cože?" vyjekla jsem při vyletění do sedu.
,,No," řekl.,,To mě někdo nemohl vzbudit?" začala jsem stlát postel.
,,Já dorazil teď, ale ani zvonění zvonku tě nevzbudilo," pokrčil rameny.
,,Loki ti otevřel?" dedukovala jsem.
,,Amanda mi dala klíče," vysvětlil.
,,Zrádkyně," řekla jsem.
,,Aspoň nespí tak dlouho, co jsi včera dělala?" zeptal se.
,,Spala?" řekla jsem spíše otázkou. ***
Byla jsem převléklá, Loki seděl na gauči a Max si napouštěl vodu do sklenice.
,,Ten kokos tady dělá co?" zeptal se.
Asi jsem to neuklidila všechno. Ups. Ve stejnou chvíli jsm e se na sebe s Lokim otočili. Loki se zašklebil.
,,Dělali jsme rafaela," vysvětlila jsem prostě.,,Co- Proč- Vždyť- Proč tady vůbec je?" zeptala jsem se.
,,Moje holka mě vyhodila z bytu a Emma mi nabídla byt," vysvětlil místo mě Loki.
,,A na jak dlouho to vidíš?" zeptal se.
Vážně to řekl tak otrávenym tónem?
,,Nevím," odpověděl.Šla jsem za Maxem a napila se z jeho vody.
,,Co se ti na tom nezdá?" zašeptala jsem směrem k Maxovi.
,,Nasumíruje si to tady k tobě nějakej chlap a ty to přijmeš jenom pro to, protože jsi dobrá duše," namítl.
,,Ale tak to není," nesouhlasila jsem.,,Jenom tě využívá," povzdechl si.
,,Nic o tom nevíš," obvinila jsem ho.
,,Jak dlouho ho znáš?" zeptal se.
,,Před tím jsme se párkrát potkali, teď tady bydlí už devět dnů," snažila jsem se to obkecat.
,,Co když to je akorát bezdomovec, kterej využívá tvojí dobroty?" zajímal se.
,,Už, mlč, nechci o tom nic slyšet," skončila jsem rozhovor.
Chytl mě za zápěstí.,,Já doufal, že sis někoho našla a ne, žes akorát našla nějakýho chlapa o kterýho se máš starat," řekl a pustil mě.
,,Tobě do toho nic nemusí bejt," vrátila jsem mu.
,,A když tě zítra znásilní, tak mi do toho nemá nic bejt?" zeptal se hnusně.
,,A když začnou lítat domy, tak mi do toho nemá noc bejt?" zeptala jsem se otráveně.
,,S tebou se o tom nedá normálně mluvit," povzdechl si.
,,To se nedá s tebou!" vrátila jsem mu.
,,Já radši jdu," vzdal to a odešel ke dveřím.
,,Jen si běž!" křikla jsem na něj.
,,Jdu!" oblékl si boty a práskl dveřma.
Koukala jsem na dveře, byla jsem překvapená a smutná. Proč jsem se s nim pohádala. Panebože, já jsem blbka.
,,Proč ty dveře propaluješ pohledem?" zeptal se mě Loki.,,Nepropaluju, akorát přemýšlím," odpověděla jsem stále hledíc na dveře.
,,Proč má o tebe takový strach?" zajímal se.
,,Abys mě nezabil, nebo neznásilnil," koukla jsem na něj.
,,Vy midgarďané máte představy," zasmál se.,,Abych ho neposlechla a nevykopla tě, zpátky za manželkou," zasmála jsem se.
Sedla jsem si vedle něj.
,,Mně by manželka nevyhodila," byl si jistý.,,Nevěřim, některý by tě vyhodili po jednom dnu. Ani ten kokos jsi nemohl uklidit," obvinila jsem ho.
,,Já si s tim nezačal," bránil se.
Se smíchem jsem ho přátelsky bouchla do ramene.Včera jsem kapitolu zapomněla a taky nestihla vydat, tak snad nevaa😂. Zachvíli dovydám ještě tu včerejší🙈
🕯Karolína🕯
ČTEŠ
Nečekané Vánoce|| Loki ff
FanfictionFanynka Lokiho co ho platonicky miluje. Co když se jí splní sen a Loki se tam objeví? Udělá to, co si vždy myslela a říkala, že udělá? Nebo zazmatkuje a akorát se ztrapní? Býval to adventní příběh pro rok 2019, nyní pouze Vánoční příběh.