9.12. Něco jako nákup

1K 95 6
                                    

Bylo už odpoledne, když jsem opět nevěděla co dělat a nechtěla zůstávat doma. Seděla jsem na gauči a koukala na dveře do pokoje, ve kterém byl Loki. Nečekala jsem, že vyjde, nebo tak něco, jen jsem prostě koukala do blba a přemýšlela.

Stále žádný sníh, což pro mě, jakožto velikého milovníka sněhu, není moc dobré. Světýlka blikala skoro nonstop a já stále hleděla na dveře. Najednou do těch dveří někdo vešel.

,,Kam to koukáš?" zajímal se Loki.
,,Do blba," odpověděla jsem.
,,Fakt vtipný," falešně se zasmál.
,,Já vim, taky pravdivý, blbej jsi," zasmála jsem se.
,,Jsi no," vrátil mi.
,,Nákup," řekla jsem najednou.
,,Cože?" nechápal.

,,Dneska půjdeme nakupovat," vysvětlila jsem.
,,Proč?" zeptal se.
,,Protože už teď tam bude front požehnaně, natož třeba za tři dny," oznámila jsem.

****

Běžela jsem po schodech a utíkala před Lokim, který se mě snažil chytit.
,,Vždyť se ty vlasy žádaly o rozcuchání," bránila jsem se slovně při běhu.
,,Ale já se o to nežádal!" křikl po mně.
Doběhla jsem do prvního patra a v rychlosti vyběhla ven. Do háje, kam teď?! Sloup! Zaběhla jsem za sloup a zhluboka dýchala. Snažila jsem se zklidnit dech a dýchat tišeji.

,,BAF!" ozvalo se vedle mě.
Lekla jsem se a v rychlosti šla za sloup.
,,Už zase nahánění dokola," řekl.
,,Nech mě," snažila jsem se ho přesvědčit.
,,Co za to?" zeptal se.
,,Nevyhodim tě z bytu," řekla jsem.
,,To bys neudělala," zastavil se.
,,Domysli si co chceš," pokrčila jsem rameny.

,,Já ti dám domysli," řekl naštvaně a chytil mě.
Nedávala jsem zrovna pozor. Do háje. Hodil si mě přes rameno.
,,Rád si mě házíš přes rameno?" zeptala jsem se.

,,Jo docela jo," řekl a šel.
,,Připadám si jako pytel brambor," zasmála jsem se.
,,Tak mi řekneš kudy se jde do toho tvýho obchodu, bramboro," řekl.
,,Hej," bouchla jsem ho do zad.
,,Naviguj, nemlať," vysvětloval.
,,Jdeš na druhou stranu," řekla jsem na rovinu.

Loki se v rychlosti otočil a šel na druhou.
,,Nebo se má jít na druhou?" zauvažovala jsem.
Sundal si mě z ramene a koukl se na mě.
,,Jdeme," řekl jen.
,,Vzdal jsi to dřív než jsem čekala," zasmála jsem se.

****

,,Snad to bude všechno," kontrolovala jsem stále košík.
Stáli jsme ve dlouhé frontě a za náma stála docela nepříjemná dáma. Omlouvám se za zo oslovení, ale otravná bába to byla. Mírumilovně jsme tam s Lokim stáli a čekali, zatímco ona do mě vrazila košíkem.

Měla jsem sto chutí zeptat se jí, jako kam se mám asi posunout, když tam není místo, ale nakonec jsem tak neudělala. Tato velice příjemná dáma se pokoušela o něco jako make-up, ale rtěnka, která měla bejt logicky na puse byla spíše okolo. Snad každý někdy potkal takovou dámu. Konečně jsme byli u pásu a já tam všechno naskládala, prodavačka to namarkovala a já zaplatila kartou. Teda, ještě jsem si koupila tašky na nákup. Nákup jsme nesli domů a já koukala na Lokiho.

,,Proč máš stále nutkání mě pozorovat?" zeptal se a až potom na mě kouknul.
,,Je sranda sledovat tě, jak vykonáváš pozemské práce," zasmála jsem se.
,,Nemáš strach, že tě znásilním?" zeptal se, když jsem odemykala dveře.
,,Neříkej to radši dvakrát, nebo tě tady nechám," upozornila jsem ho.
,,I s tvým nákupem," dodal.

,,Tak tě tady nenechám no," vzdala jsem to.
,,Protože mě platonicky miluješ," dodal.
Vešel konečně dovnitř a šel nahoru po schodech. Šla jsem pomalu za ním a nahoře mu odemkla dveře do bytu. On zalezl, tašku jenom někam hodil. Já si sotva sundala boty a Loki měl na sobě šedé tepláky a černé triko.

,,Si chci taky měnit tak lehce oblečení," položila jsem tašku na zem. Převlékla jsem se a začala ukízet nákup. Loki seděl. Hodila jsem po něm křupky.
,,Postřech!" křikla jsem při tom.
On to nestihl chytit a akorát ho to praštilo.
,,Pomalej," pokrčila jsem rameny.
,,Co s tim?" zeptal se.
,,Nasyp to do tý misky," ukázala jsem na misku na stole.

Uklidila jsem už jenom mlíko a skočila na gauč vedle Lokiho. Spíš jak jsem tam skočila, tak jsem málem spadla a on taky. Kvůli tomu tři křupky vysypal na stůl. Vyřešila jsem to jednoduše- snědla jsem je. Nohy jsem si dala na stůl a v klidu oddechovala.
,,Co je v plánu?" zeptal se Loki.
,,Já mám v plánu sedět, koukat na televizi, nebo spát," představila jsem mu plán.
,,Víc knih nemáš?" zeptal se.

,,Ne, jen tady ve skříni jich je asi dalších padesát," řekla jsem.
On se zvedl a šel se tam kouknout. Fakt, že tam byly, že ano.
,,Dávej pozor, občas tamtudy chodim do Narnie," řekla jsem, jelikož tam koukal docela dlouho.
,,Co s tou Narnií máš?" zeptal se.
,,Tam by se ti líbilo, furt zima, sníh, super svět a vládne mu ledová královna," řekla jsem.

On se koukal po knihách, já vstala a našla první díl Narnie.
,,Tady," dala jsem mu ji do ruky.

Opožděně včerejší kapča! Já teď mám polovolno od školy, málo testů, málo úkolů, takže jsem happy jak dva grepy😃. Teda, až na tělák, ten je furt bad, dneska jsme skákali přes švédskou bednu a je to další věc co mi nejde😆. No nic, mějte se fanfárově, já jdu spinkat, ahooj!❤️
🛍Karolínka🛍

Nečekané Vánoce|| Loki ffKde žijí příběhy. Začni objevovat