25.12. ~•Epilog•~

1.3K 108 45
                                    

Otevřela jsem oči a vedle mě byla jen rozestlaná postel. Zavřela jsem oči a v klidu vydechla. Snažila jsem se uklidnit. Snažila jsem se to nějak příjmout bez brečení. Na tohle jsem se přeci připravovala! Na nočním stole byl papír.
Em, nenajdeš mě u Amandy, ani nikde jinde tady na Midgardu. Ty dny s tebou byly krásné, ale ten jeden poslední den vážně rychle utekl a je pryč. Možná se ještě někdy uvidíme.
Loki
To mi nemohl radši nechat dlouhý srdcervoucí vzkaz? I tohle bylo dost srdcervoucí a mně to teda srdce rvalo, protože to všechno byla pravda. Pálelo mě v očích, protože se mi slzy draly na povrch, ale já jim nedovolila se dostat daleko. Nakonec jsem se uklidnila, zhluboka jsem dýchala s očima zavřenýma, ale obraz Lokiho, co si včera rozbalil můj dárek a byl šťastný se mi vrátil. Slzami jsem začala smáčet svou tvář. Vzala jsem si ze země medvěda Lokiho a přitulila se k němu. Ten život je nefér. Já Lokiho ani takhle pevně neobjala. Nestihla jsem za dvacet tři dní tolik věcí a teď už je ani nestihnu.
*Loki*
Potom co jsem mluvil s Odinem a Thor se mi smál, že jsem stejný jako on, že jsem nalezl štěstí na Midgardu, jsem měl napířemno za Heimdallem. Měl jsem k tomu takové nutkání, takové jaké jsem nezažil. Potřeboval jsem vědět co dělá. Přiblížil jsem se vedle Heimdalla a pozoroval vesmír. Už jsem se chystal vyslovit tu otázku.
,,Brečí a proklíná nespravedlivý svět," řekl, aniž by na mě koukl, Heimdall.
,,To chápu," povzdechl jsem si.
,,Zničil jsi ji ještě víc, když jsi tam zůstal zbytečně déle, než jsi musel," informoval mě.
,,Nebylo to tak jednoduché. Ani teď ne," vysvětlil jsem.
,,To vysvětluj ji," poučil mě.
,,Jednou," řekl jsem a pomalu vymýšel plán, jak se s ní setkat, zatímco Heimdall si mě starostlivě prohlížel. ,,Ještě se setkáme," dokončil jsem, otočil se na podpatku a odešel, aby mi nestihl Heimdall klást hloupé dotazy.
Však my se ještě setkáme Emmo, neboj.

Otevřený konec! O můj bože bude snad pokračování?! Kdo ví, kdo ví. Pokud byste měli zájem možná ano. Kdybyste neměli, možná ano😂. Doufám, že se v těchto dobách máte fajn. Věděli jste, že když jste šťastní potřebujete méně spánku? To je důležitý! Užívejte karanténu a konec knihy.
Tak zase na čtenou📚!
🤦‍♀️Kája🤦‍♀️

Nečekané Vánoce|| Loki ffKde žijí příběhy. Začni objevovat