,,Už zase koukáš na ty filmy?" zeptala se mě kamarádka, která mě nečekaně navštívila, Amanda.
,,Ale vždyť ten Loki je tak hezu," rozplývala jsem se.
,,Thor je hezčí," řekla při sundavání kabátu.
,,Tak to odvoláš!" hodila jsem po ní polštář.
,,Tak to ne," řekla a sedla si ke mně na postel.Praštila mě tím polštářem až jsem málem spadla.
,,Loki je stejně lepší," stála jsem si za svym.
Zapnula jsem film na svém černém notebooku.
,,Přestaň být tak posedlá," řekne a lehne si tak, aby jí to bylo pohodlné.
,,Tak mi přestaň poroučet, já si dělám co chci," vyplázla jsem na ní jazyk.
Taky jsem se uvelebila, začala jsem věnovat plnou pozornost filmu. Po chvilce koukání se tam objevil Loki.,,Jůů," začala jsem se radovat.
,,Ježiš, zase to tvoje prožívání," protočila Amanda očima.
Loki, spoutaný, mluvil s Odinem, který mu řekl, že jeho posláním bylo zemřít. Zaťala jsem ruce v pěst, to se mi dělo vždy při této scéně.
,,Parchant Odin," okomentovala jsem.
,,Uvolni se, zachvíli mi dáš pěstí ještě," okomentovala se smíchem Amanda.
,,Ale vždyť to je akorát chudák," bránila jsem Lokiho.,,A v Avengerech v New Yorku byl co?" zeptala se.
,,To ho ovládal Thanos, on. Za. To. Nemohl!" snažila jsem se vysvětlit.
,,Stejně se choval blbě, hlava mufloní," zasmála se.
,,V tomhle se nepohodneme, tak pojď koukat na film," vzdala jsem to.
,,Jo," odsouhlasila to.***
,,Ten film se nikdy neomrzí," básnila Amanda.
,,Poprvé s tebou souhlasím!" zasmála jsem se.
,,Tak ty máš holt ráda záporáky," pokrčila rameny.
,,Setkat se s nim v reálitě, to by bylo," zasnila jsem se.,,V realitě se můžeš setkat maximálně s hercem," zkazila mi to.
,,Ale i tak, přemýšlet nad setkáním s Lokim můžu," řekla jsem a protáhla se.
,,Co pustíme?" zeptala se Am.
,,Jsi mě tady tak přepadla, že ani nevim, chtěla jsem jít spát," řekla jsem.
,,U mě v bytě byla nuda," řekla.
,,Tak se do něj vrať a přijď ráno," navrhla jsem.
,,Si myslíš, že se mě zbavíš?" zeptala se.,,Ty seš pitomá, pořád jsem ti neodpustila toho Lokiho, tak abych tě ještě neproklela," vyhrozila jsem jí.
,,Uu, už se bojím," řekla.
,,Padej," bouchla jsem ji polštářem.
,,Vždyť už jdu," řekla a radši utekla.
,,Ahoj!" zařvala jsem na ni ještě.,,Sbohem Lokiholiku!" rozloučila se. Následně jsem jen slyšela bouchnutí dveřmi.
,,Magor," zasmála jsem se.
Notebook jsem zaklapla, uklidila a usnula.Je tu adventní příběh!😂 Snad se vám bude líbit a budou se vám líbit i mé nápady, mám naplánováno, že epilog bude 25.12., takže jelikož jsou zachvíli ty vánoce, tohle je pro vás dárek ode mě. Užijte si to!😃
❄️Kája❄️
ČTEŠ
Nečekané Vánoce|| Loki ff
FanfictionFanynka Lokiho co ho platonicky miluje. Co když se jí splní sen a Loki se tam objeví? Udělá to, co si vždy myslela a říkala, že udělá? Nebo zazmatkuje a akorát se ztrapní? Býval to adventní příběh pro rok 2019, nyní pouze Vánoční příběh.