Dnes je den A, A jako Amanda, protože Amanda slaví narozeniny. Teprve teď jsem si uvědomila, že už je tady se mnou Loki třináct dní. Wau. Amanda je skromná hnědovláska, takže tipuju, že na oslavě bude jenom její blonďatý princ na koni, aneb Max a já s Lokim. Doufám, že to bude v pohodě a jelikož tam bude alkohol tak doufám, že se nepohádáme.
***
Nesla jsem společně s Lokim okolo sedmé hodiny večer dárek. Šli jsme chodbou a já dala klíče do zámku a zeptala se Lokiho: ,,Připraven?"
On se zasmál a kývl. Odemkla jsem tedy dveře a usmála se na Amandu, která se na nás otočila.
,,Ahoj," řekla.
,,Ahoj," pozdravila jsem ji já.
Pomohla jsem Lokimu s medvědem a dala jí ho do náruče.
,,Myslím, že vím co tohle bude," pousmála se.Začala dárek rozbalovat a najednou na ni vykoukla medvědí hlava.
,,Jééé, ten je rozkošnej," usmála se a objala ho.
,,Tak snad ho využiješ," pousmála jsem se.
,,Samozřejmě, že ano," usmála se stále objímajíc méďu. ,,A budu mu říkat Thor," zasmála se.
Otočila jsem se na Lokiho a musela jsem se usmát, zašklebil se jako by ho bodla včela.
,,Malý Thorísek," zasmála jsem se.
Najednou dveře otevřel Max. Kouknul na nás všechny ale jeho pohled skončil na Lokim, kterého propálil pohledem. Ovšem potom se otočil na terč svého zaujetí- Amandu. Přišel k ní a hluboce ji políbil. Nad tímhle jsem jenom protočila oči a otočila se abych na ně neviděla.,,To bude trvat, než si na to zvyknu," zasmála jsem se.
Oni neodpověděli, protože se soustředili vzájemně na sebe.
Vzala jsem si tác, kde bylo připravené jídlo a položila ho na stůl. Vzala jsem si chlebíček a s plnou pusou jsem pohlédla na Lokiho. Ten se rozmýšlel jestli je vhodné aby si sedl, nebo jestli má radši stát jako ichtyl.,,Můheš si sednouth," zahuhlala jsem s plnou pusou.
Koukla jsem na ty dva zamilované, Max dával Amandě dárek. S kapkou napětí jsem to sledovala i já a nakonec Amanda rozbalila náhrdelník se srdcem a k tomu letenky. Musela jsem se pousmát a po tomto jsem si sedla vedle Lokiho.
,,Kam jsou ty letenky?" zajímala jsem se.
,,Do Paříže na tři dny," zaradovala se a začala radostně poskakovat.
,,Jé, to se máte," zasmála jsem se.
Výlet do Paříže, kouknout se na Eiffelovku, jo to bych brala.
Místo snění jsem se otočila na Lokiho. Ten zrovna opovržlivě pozoroval chlebíčky.
,,Tak to ochutnej a nepropaluj to pohledem," poradila jsem mu.
,,Nevypadá to moc dobře," namítl.
,,Zdání může klamat," řekla jsem a vzala chlebíček do ruky.
Dala jsem ho k jeho puse a řekla: ,,Otevřeme papulu."
On uhnul hlavou na stranu.
,,Ne díky, nechci," řekl znechuceně.
,,Nezkusíš, nevieš," řekla jsem zase já.
,,Přestaň s tim, já nejsem mimino," namítl, když stále viděl chlebíček v mé ruce.
,,Že se tak chováš," namítla jsem.
,,Jak můžete vy dva žít v jednom bytě?" zeptala se nechápavě Amanda.
,,To kdybych věděla," zasmála jsem se.****
Asi v osm hodin jsme probrali snad všechno co se probrat dalo a taky vypili většinu alkoholu co se vypít dal.
,,Dle mého ta flaška není kvalifikovaná aby se s ní mohla hrát flaška," řekla jsem vážně.
,,Jakože k tomu nemá občanku?" zeptala se Amanda.
Mně nevydržela vážná tvář a rozchechtala jsem se.
,,Vy s tim naděláte," sebral mi Max z ruky flašku.,,Hej," marně jsem se snažila natáhnout pro flašku.
Dal ji na zem a sedl si k ní i s Amandou. Chvíli jsem je nevnímala, protože jsem se otočila na Lokiho.
,,Budeš hrát taky?" zeptala jsem se.
Taky toho dost vypil a hlavně nevěděl, že v tom co pil byl zamíchaný alkohol. Věřili byste, že nejenom, že se Loki dokáže opít, ale taky, že je vlastně o dost uvolněnější a vtipnější jako opitý? Jo, asi to dává logiku, ale normální Loki by na mou otázku neodpověděl pozitivně.,,Klidně," odpověděl Loki.
Čapla jsem ho za ruku a tím ho donutila vstát. Šla jsem s ním až k flašce a sedla si. On si teda taky sedl. Max zatočil flaškou, skončilo to na Amandě.
,,Pravda nebo úkol?" zeptal se.
,,Pravdička Maxíčku," zacukrovala.
To dělá vždy, když je opilá, začíná mluvit jako dítě.
,,Miluješ mě?" zeptal se.
,,Nejvíc na světě Maxí," šla k němu s úsměvem.
Posadila se na jeho klín a políbila ho.
,,Tohle bude na dlouho," vzdala jsem to a lehla si na zem.Koukala jsem do stropu, Amanda tam měla takovou menší dírku od šampáňa, aneb když se ukázalo jak skvělý otvírač šampaňských jsem. Vystřelilo to do stropu a vyteklo, nic víc, teda až na to, že jsem vypadala jako kdybych byla počůraná.
,,Emmo!" okřikla mě Amanda.
,,Copak?" zeptala jsem se.
,,Pravda nebo úkol?" zeptala se.
Vylekaně jsem koukla na flašku a sedla si.
,,Pravda," řekla jsem.
,,Řekni Lokimu co k němu cítíš," řekla se smíchem.Max se začal taky smát. Zatímco já se odhodlaně otočila na Lokiho.
,,Miluju tě," řekla jsem mu zpříma do očí.
Jemu se zatajil dech, asi nic takového nečekal, k tomu, ještě nebyl tak moc ožralý jako já. Pozorovala jsem ty jeho zelený oči, ve kterých se probleskly jiskřičky. Zasmála jsem se a zatočila flaškou. Tomuhle Loki nerozuměl ještě víc, já vlastně taky ne. Po zatočení se to dotočilo na Amandu.
,,Pomsta bývá sladká," řekla jsem ďábelsky.
,,Pravda," řekla radši rychle.
,,Obě jste srábotky," namítl Max.
,,Jaká byla tvá první myšlenka, když jsi viděla Lokiho," zeptala jsem se Amandy nevnímajíc Maxe.,,No doprdele, já musela zešílet, nebo jsem zdechla," citovala samu sebe.
Tomu jsem se zasmála. Ona flašku zatočila a tentokrát se to dotočilo na Lokiho.
,,Pravda nebo úkol?" řekla Amanda již známou větu.
,,Pravda," odpověděl Loki.
,,Srabe," provokoval ho Max.
,,Tak úkol," zašklebil se na Maxe.
,,Polib Emmu," řekla.
Nevím jestli to dělalo to, že jsem to čekala, nebo, že jsem byla opilá, ale nevyjekla jsem a ani nic nenamítala. Koukla jsem na Lokiho a pozvedla obočí. Zasmála jsem se. Když to Amanda nedostala díky jmelí, získá to díky pitomině zvané flaška.Úkol jsem spíše splnila já, protože jsem se k němu přiblížila. Políbila jsem ho, bylo to jako výbuch citů tolikrát jsem si tu chvíli představovala, že bych nečekala, že se to někdy stane, při polibku jsem šla k němu blíž a sedla jsem mu na klín. Ruce jsem mu dala do vlasů a on mi držel obličej. Měl hebký rty a moje srdce div nevyskočilo z mého hrudníku. Přestali jsme se líbat až ve chvíli kdy nám došel kyslík, kdy jsme si následně opřeli o sebe vzájemně čela. Zhluboka jsme dýchali a já se tomu zasmála. Tohle bylo. Neuvěřitelný.
Hi Guys!😍❤️ Jak jste se měli? Já fajnově, teda trochu nestíhám ani spát, ale jinak fajn. Mám na vás závažnou otázku- jste nemocní? Protože já se tomu zatím bráním, ale zachvíli mě čeká lyžák, tak abych neměla třeba horečku zrovna tam.. no to snad ne. Jinak vy jedete na lyžák?😊😆
To už jsou dvě otázky, ale co, tak si užijte zítra školu a páčko!😂🙈
⭐️Kájik⭐️
ČTEŠ
Nečekané Vánoce|| Loki ff
FanficFanynka Lokiho co ho platonicky miluje. Co když se jí splní sen a Loki se tam objeví? Udělá to, co si vždy myslela a říkala, že udělá? Nebo zazmatkuje a akorát se ztrapní? Býval to adventní příběh pro rok 2019, nyní pouze Vánoční příběh.