Capitolul 6

255 9 0
                                    

CHAPTER 6

            "Fericirea noastră depinde de

                   modul în care alegem sa

                               vedem lucrurile "

Îl privesc cu neîncredere ,dar totusi decid să îl urmez ,curioasă de ceea ce ar putea sa îmi arate .

În încercarea de a ține pasul cu el ,mă izbesc de majoritatea persoanelor , reușind totuși să ajung afară odată cu el .

Se oprește brusc ,făcându-mi semn spre mașina lui , împingându-ma ușor de la spate când îmi observa ezitarea .

După un drum de 20 de minute parcurs într-o liniște totală ,ajungem într-un loc situat la marginea pădurii si brusc regretul își face apariția .

-Haide Aimèe , vreau doar să-ti arăt ceva .

Aprob cu o mișcare discretă a capului și il urmez pe poteca ce se pierde în mijlocul padurii .

Încep să înjur când aproape îmi scrântesc glezna călcand pe una din crengiile căzute pe cărare si îmi continui drumul .

La scurt timp după , odată cu oprirea brusca , mă izbesc de spatele lui Adam , trăgându-mă în lateral pentru a putea examina priveliștea .

Adam îmi examina expresia uimită odată cu vederea cabanei de lemn situată de partea cealaltă a râului .

- Îți place ?

- Glumești?! Ador locul asta ,când l-ai găsit?

-E cabana părinților mei ,ma bucur ca iti place ,esti prima persoana pe care am adus-o aici .
Vrei sa intram ?

Incuviințez cu o mișcare a capului și traversăm impreuna micul pod situat deasupra râului ,urmând să intrăm în cabana .

Cabana era uimitoare . Albul si negrul predominau in totalitate ,formând un contrast cu culoarea lemnului .
Mica sufrageriere avea un șemineu alb , un covor alb si pufos , o canapea mare si neagră si multe decorațiuni tronau pe rafturile bibliotecii .

-Vrei ceva de băut? ma intreaba amuzat ,făcând referire la întâlnirea neașteptată din club

- Nu mersi , am băut destul în seara aceasta adaug chicotind ușor , încercând evit starea de greață ce își face simțită prezența.

- Cred ca ar trebui să dormi Aimèe , e târziu iar tu probabil nu te simti bine ,ne întoarcem maine acasă

- Nu știu ce să zic ...

-Haide , e doar o seara

E doar o seara adaug in gand încercând să mă conving ,iar intr-un final decid să îi accept propunerea .

Mă conduce la etaj ,până în dreptul unei camere situate lângă a lui și după o asigurare completă că voi fi bine , decide să plece .

Ecoul IubiriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum