CHAPTER 9
"Trăim singuri ,
murim singuri "
In cele din urmă, imi aud numele strigat din nou de bunicul meu si imi ridic mai mult mecanic privirea spre el .
Aștepta, la fel ca si ceilalti un raspuns din partea mea . Dar oare aveam unul ?
- Nu stiu ,spun mai mult șoptit
-Poftim ? pufnește blonda . Doar nu o sa ii dai de ales ,nu-i asa Alberto ?!
Taceam. Tăceam si asteptam curioasă raspunsul bunicului meu ,pentru ca eu sigur nu aveam unul concret
- Nu pot sa o oblig Eleonor ,nu vreau sa repet aceeași greșeală ca la Melody ,nu pot sa imi pierd si nepoata
-Cam tarziu pentru asta ,nonno (bunicule ),trebuia sa iti dai seama de asta inainte de a permite uciderea ei
-Am greșit , Aimèe ,tu nu greșești niciodată? îmi spune bunicul aruncandu-mi o privire plină de durere
-Ba da ,aprob observand cum durerea din privire se evaporă la fel de repede precum a apărut. Dar eu una nu plănuiesc moartea nimănui, asa ca nu îndrăzni să ne compari greselile .
-Esti doar un copil ,ce sti tu , pufnește batjocoritor Eleonor ,fluturandu-si parul blond
-Mai multe de cat vei sti tu vreodata ,asta-i sigur ,îi spun intorcandu-mi privirea spre ea, observandu-i cutele rezultate in urma încruntării.
- Doar accepta ,șoptește bunicul sătul de așteptare, urmele oboselii traversandu-i fata.
Îmi ridic privirea doar ca sa o îndrept spre cel care sta in dreaptă mea, la doar un pas distanța si care mă roagă din priviri sa accept propunerea.
-Bine. E tot ceea ce reusesc sa spun ,auzindu-le o secundă mai tarziu cum oftează cu ușurință.
Am tradat-o. Am trădat singura persoana care a murit pentru mine si doare mult mai tare decât as fi crezut .
Următoarele minute le petrec fără să articulez vreun cuvant ,doar ascultând murmurele ce taie liniștea.
-Ne vedem la antrenamente și ședințe, o sa iti explice băieții totul ,spune bunicul spargand liniștea și riducandu-se de pe fotoliul lui ,părăsind mai apoi încăperea.
Ii prind privirea cateva secunde .Scurt. Citesc in ea o durere indescifrabila ,dar care pe mine nu ma mai face sa simt nimic.
Arunc o privire prin camera, imi sprijin mâinile de cotierele fotoliului si ma ridic ,greu,cu urechile vâjâindu-mi si cu privirea orbita de o pânză de lacrimi, dar cu intenția de a părăsii încăperea cat mai repede posibil.
Un pas si sa fi lăsat totul in urma pentru cateva ore. Un pas si as fi plecat din locul care mi a devenit un chin peste noapte ,dar nu .
Un glas ,atât de multe amintiri si o durere indescifrabila.
Ma întorc mecanic ,regretand amarnic de îndată ce o fac. E acolo ,stand in mijlocul sufrageriei si privindu-ma la fel de intens precum o fac si eu .
Un val de energie negativă acaparese încăperea si brusc aerul devenea irespirabil.
-Aimèe ?! imi aud numele șoptit de undeva din dreaptă mea ,alăturat de 2 ochi căprui acaparati de o privire intrebatoare.
Nu ii raspund, doar ma îndrept spre sursa tuturor nenorocirilor copilăriei mele . Mătușa Brigett .
CITEȘTI
Ecoul Iubirii
FantasyNimeni nu stia cine este Aimèe Maxfell. Nimeni nu stia cine este tânără adolescentă nici macar in momentul in care călcase pe primele trepte ale liceului. Cu excepția celor 5. O știau, o vegheau, erau a doua umbra. Diferiți, dar totusi identici, nim...