Capitolul 14

197 8 0
                                    

      CHAPTER 14

         

           "Majoritatea oamenilor nu isi

                  traiesc viata- ei o accepta"

                                   - John C. Maxmell

- Esti enervant! Ii spun dandu-mi  ochii peste cap pentru a zecea oară în ziua aceasta.

- Și super frumos si tot odată sexi, adaugă zâmbind trecandu-si mana prind parul brunet si facandu-mi jucăuș din ochi in acelasi timp in care imi îndeasă inca un cartof in gura.

- Și extrem de modest! Adaug chicotind, muscandu-l usor de deget în momentul în care ajunge cu cartoful la gura mea.

Mimează o durere scurta, prefăcîndu se rănit, privindu ma tot odată usor încruntat, revenind inapoi la starea lui de bine in momentul in care ii scot limba.

- Nu cred ca ai facut asta, imi spune râzând lovindu ma usor peste varful nasului cu degetul arătător primind un alt ras din partea mea.

Si iata-ne acum, la doar 2 ore de la momentul în care i am spus ca ii voi mai oferi o șansă, în cantină râzând si prostindu ne fiind priviti mult prea atent de persoanele din jur.

- Bleach, sunteti extrem de scârbosi si drăgăstosi. Ce am pierdut? Vocea blondului ce tocmai s a așezat la masa ne întrerupe in timp ce se așează cu o privire scarbita, fiind urmat în de aproape  de ceilalti doi băieți.

Ma rezum la ai arată frumosul meu deget mijlociu, primind din partea celorlalți chicoteli înfundate la privirea blondului încruntat.

- Haide omule, lasa i si tu in pace, ne întrerupe Vic in cele din urmă, făcându ma sa ma opresc din a-i arunca priviri ucigătoare lui Liam si atragandu-mi atenția asupra sa.

Ii salut pe ceilalți doi băieți, care se rezuma la un zâmbet si la o mișcare din cap si imi îndrept privirea spre telefonul meu ce tocmai ma anunta ca am primit un mesaj.

Citesc mesajul primit de la Loren si imi îndrept privirea spre ceilalti băieți,  nefiind sigura daca sa pun intrebarea sau nu

- Băieți, Loren tocmai mi a scris. Spun si atrag privirile nedumerite ale băieților care-și savurau mâncarea. E ok daca ea si Jessica se așează la masa cu noi ? Ii intreb si de îndată ce primesc confirmarea lor ii tastez raspunsul prietenei mele

SMS: Loren: Nu ne am mai vazut de ieri, vrei sa stai cu mine si Jessica la cantină?
        Eu: Sunt cu băieții, veni-ti si voi la masa  noastră asa veti avea ocazia cunoașteți mai bine. XOXO.

Închid telefonul si il asez pe masa,chiar langa bolul mult prea mare de cartofi prăjiți cumpărați de Adam si imi plimb privirea prin încăpere pentru a observa capul blond al Lorenei, urmată îndeaproape de bruneta cu vârfuri albastre de acesta data.

- Hei, Aimèe! ma saluta fetele de îndată ce ajung in dreptul meu, oferindu-le încântată cate o îmbrățișare fiecăreia. Buna, băieți! adaugă mai apoi.

- Băieți, ele sunt Loren si Jessica, le spun arătând cu degetul spre fiecare fata din stanga mea. Fetelor, el este Aron, spun indicând spre băiatul saten aflat în fața mea, Vic, adaug arătând spre roscatul care isi arătase incantarea printr o simplă mișcare a capului. Rautaciosul de acolo, spun si arătând spre blond ,care mimează un hei si ridica mana in semn de salut, este Liam. Iar brunetul enervant din dreapta mea, e Adam.

Ecoul IubiriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum