CHAPTER 7
Stiti acel sentiment ? Sentimentul ca ai face orice pentru o anumita persoana ,doar ca aceea nu da 2 bani pe acțiunile tale.
Toata viata mea se învârte în încercarea de a ma salva din lumea asta , dar in zadar . Minciunile , dezamăgirea si ura face parte din viata mea , iar momentul in care o sa cedez simt ca se apropie ,dar sunt puternică.
Într-o lume in care singurul lucru care contează e puterea dominatiei ,iar iubirea nu are loc ,prefer sa iubesc .*Adam*
Ma trezesc de dimineata la insistențele mamei mele si ma îndrept leneș spre duș, 20 de minute mai târziu fiind jos la parter gata de plecare .
- Adam! ma striga mama din bucătărie
- Da ,mama , ii raspund
-Pleci fara sa manânci? Ma intreaba ofensata
- Nu mai am timp, o sa mănânc la cantină ,ii spun in timp ce imi iau jacheta din cuier
- Bine ,scumpule, ne vedem deseară
Aprob cu o mișcare a capului și ies din casă invartind cheile pe degetul arătător și îndreptându ma spre masina mea .
Alte câteva minute mai târziu ma aflam in parcarea liceului ,observând că un Bugatti ca al meu ,doar ca negru se afla pe locul meu de parcare .
Parchez indignat lângă ,pregătit de o ceartă si observ ca posesorul Bugatti-ului era chiar roscata mea .
- Mi-ai furat locul de parcare ,roscato, ii spun zâmbind
- Invata sa pierzi ,Damișor ,imi spune razand usor
O analizez scurt si observ ca era îmbrăcată exact ca mine . Avea niste blugi negrii rupti cu talie înaltă si strânși si un tricou negru cu inscripția "Non mi tocchi " si zâmbesc multumit
- Ce înseamnă? O intreb arătând spre scrisul de pe tricou
- Nu ma atinge, imi răspunde roșcată si ma pufnește rasul, în timp ce ma îndrept usor spre ea.
- Ce ne facem cu tricoul asta ,Aimèe? ,ii șoptesc la ureche seducător odată ce ajung in dreptul ei
- Il lasam exact acolo unde e ,imi sopteste la ureche la randul ei si ma musca usor de lobul urechii ,zambind satisfacuta si ma lasa in mijlocul parcarii .
Ma îndrept și eu spre clasa zâmbind si pentru prima oară în 4 ani, ma duc la ora de bunăvoie
Șapte ore mai târziu ma aflam alături de gașca mea in vechea fabrică de la periferia orașului.
Clădirea înaltă, folosită până acum 2 ani ca fabrică, ne servește noua pentru întâlnirile grupului .
Exteriorul fabricii era aproape demolat ,bucăți de tencuiala cădeau de pe ziduri ,iar culoare gri avea nuanțe mult mai închide ca acum 2 ani .
In interior ne aflăm noi ,participanții Delta . De generații întregi afacerile familiilor noastre erau preluate de moștenitori, iar acum 2 ani eu impreuna cu cei 4 prieteni ai mei ,Liam, Aron ,Tom si Victor ( Vic) ne ocupam de afacere .
CITEȘTI
Ecoul Iubirii
FantasyNimeni nu stia cine este Aimèe Maxfell. Nimeni nu stia cine este tânără adolescentă nici macar in momentul in care călcase pe primele trepte ale liceului. Cu excepția celor 5. O știau, o vegheau, erau a doua umbra. Diferiți, dar totusi identici, nim...