Fotoya bayılın lütfen.
İyi okumalar."nasıl?"
Şaşırmıştım...gerçekten. ..
Hoca kaşlarını çatıp bana ters bakış attı...
" nasıl yani nasıl Ro? Beyefendi senin hastan oluyor.. sende onun doktoru."
" eee şey ben sadece şaşırdım. Ondan öyle dedim... Ben sizi sağlıklı gördüm. Yani psikoloji bakımdan. Sıkıntınız nedir? "
Diyerek Jin beye baktım... sorunu ne anlamadım. Normal gözüküyor.
"doktor bey size anlatır. Ben tekrardan memnun oldum. Umarım beni iyleştire bilirsiniz. "
Ayağa kalktı ve gülümseyerek bana elini uzattı.
Elini tutub sıktım." bende memnun oldum."
Tekrar gülümseyip odadan çıktı.
Hocaya dönüp sorgulayıcı bakışlarımı ona yolladım. Bana açıklama borçluydu. Bensiz bana hasta bulmak..üstelik terslemek...
"hocam???"
" nee? neden öyle bakıyorsun?"
"açıklama yokmu?"
Gözlerini kaçırdıktan sonra derin nefes aldı. Biliyordu..benden kurtuluşu yoktu.
" offf tamam Ro. Otur.. "
Karşı tarafta oturdum. Ve dinlemeye başladım.
"bak.. Seok Jin benden seni sordu. İyi bir doktor olduğunu kaç hastanı iğleştirdiğini söyledim.. ve o da senin onun doktoru olmanı istedi. Ben de kabul ettim. "
"acaba bana sorma isteğinde bulundunuz mu?"
Sakince ve alayla sordum.
" yo hayır."
"çok güzel. Devam lütfen.."
Yaşlı moruk...
"evet..devamı artık sen onun özel doktorusun.. bana bak bu çok iyi fırsat. Elinden kaçırma..adam çok zengin. Bizimde geleceğimiz ona bağlı. Hadi bu dosyayı imzala."
"bu ne?"
Bakışlarımla bana doğru uzattığı kağıdı gösterdim."ikiniz arasında geçen anlaşma. O imzaladı. Sıra sende..."
"neden ki bu anlaşma?"
"oku bilirsin.""
Okumaya başladım. Kurallar vardı. Büyük mıktarda para vardı. Aylık hemde. Ne zaman çağırsa o zaman onun yanında olmalıyım. Ve bunun gibi şeyler. Sona kadar okumadım."
"Hocam niye beni seçtiniz.. kendiniz de psikoloji doktorsunuz ve benden de kat kat iyisiniz.. ben napıcam şimdi?"
"seni seçtim. Çünki sen de doktorsun Ro"
" Hocam benden bi şey saklıyor gibisiniz.."
"h-hayır. Yok öyle bi şey. Hadi şu anlaşmayı imzala..."
chayır saklıyorsunuz bunu bal gibi biliyorum. Şimdi ya söylersiniz yada imzalamam. Sizinde hastaneniz batar.. nasıl olur acaba??"
Gözlerimi kısıp suratını inceliyordum. Köşeye sıkışmıştı işte...
"beni tehdit mi ediyosun?"
"yo hayır.. anlaşma gibi düşünün bide... unutmadan hastalığı ne?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
7 gölgeli 1 adam...
Viễn tưởngHayatınızda 7 seçenek olsa ne yapardınız?? O 7 seçenek sizin için değerliyse... nasıl karar verirdiniz?? kolay değil... ben olmak kolay değil.... hayatımı değişen 7 gölge...ve ben