Merhabalar...
Yine ben. İyi okumalar.Asla tribli değilim...
~○~○~○~○~○~○~○~○~○~○~○~○~○~○~
Şu an yerimde dona kalmışdım. Diğer kişilikler çıksa bunkadar korkmazdım amma Bu Yoongi işte. Ürkmemek elde değil...
Şaşkın suratımı görüp yaklaştı."ne o şaşırdın mı? Başka birini mi bekliyordun?"
"ş-şey.."
All canım cevap ver. Kendisi piskopat olduğu için sana iyi şanslar.
aaa İç ses sen nerelerdeydin?
~salak. Hadi bol şanslar.
sanada..iç ses..."Şeyy aslında...Yoongi??"
"Ne?!"
"sen neden etrafımda dönüp beni süzüyorsun?"
Etrafımda dönüp tam karşımda durdu.
"güzel olmuşsun. Bundan sonra böyle giy.. hoşuma gitti."Yanaklarımın yandığını hiss ediyorum. Ne bu şimdi? Heyecanlanmam neden??
"teşekkür ederimde...""hadi atla..."
"nereye?"
" konuşma hadi bin."
"gidiceğimiz yer neresi acaba?"
"son kez söylüyorum ya kendin binersin yada bindiririm."
"ne yani beni tehdit mi ediyorsun?
Binmiyorum. Nolacak?"Şu an açtığı kapıyı sert çarpıb sinirli bakışlarla yanıma geldi. Tırsıyodum. Öldürür bu manyak beni.
Yanıma gelib bileğimden tutup sırtımı arabaya yasladı. İyice yakınlaşıp"korkma seni öldürmem. Sadece şu arabaya bin. Binmezsen cezan olur.
Yutkunup yüzüne baktım.""ne cezası?"
"öpücük..."
Ölücem ben şimdi utançtan..kabul etmezsem bu manyak dediğini yapar.
"biniyormusun?"
Başımı salladım.
Sırıtıp baktı.
"bende öyle tahmin etmişdim."
Arabanın kapısını açtı. Bindim. Sert şekilde kapadı. Ben bu adamdan korkuyorum.
Kendisi de bindi. Ve hızla otoparktan ayrıldı."yaa biraz yavaş sürsen olmazmı? Ben korkuyorum."
"böyle iyi."
"neresi iyi yaaa...yavaşla"
"kime diyorum? Sağırmısın. Durdur arabayı. Korkuyorum. Yoongi..."
"alışırsın."
" sen manyakmısın?? Kaza yapıcaksın. ikimizi de öldürücekmisin??"
"Ölcek kişi varsa oda Jin denen o piç. Sana ondan uzak dur diyorum. Onun evinde kalma diyorum amma sen onunla birlikte şu iğrenç şirkete de geliyorsun. ÜSTELİK YEMEK YEMEĞEDE GİDİYORSUNUZ AKŞAM AKŞAM... SEN BENİ DELİRTİYOSUN. SONRADA MANYAKMISIN DİYORSUN?
Sonlara doğru sesini yükseltip arabanı sağa çekmişti.. ne diyecektim. Şaşkınca yüzüne bakıyordum.
Ne diyeceğimi bilmiyordum.Cesaretimi toplayıp konuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
7 gölgeli 1 adam...
ФэнтезиHayatınızda 7 seçenek olsa ne yapardınız?? O 7 seçenek sizin için değerliyse... nasıl karar verirdiniz?? kolay değil... ben olmak kolay değil.... hayatımı değişen 7 gölge...ve ben