O clădire imensă, albă, îngrijită stă în fața mea și urmărește cu contururi negre cerul catifelat.
"Sunt clasa a IX-a C." citesc de pe foaia pe care o țin în mână. Foaia conține și orarul meu plus manualele pe care trebuie să le găsesc la bibliotecă.
Trec pe lângă niște copii, șoptesc ceva și se uită ca-n gol la mine. Tare mi-e mirarea de prietenii pe care am să-i fac.
Nu sunt o fire timidă, dar nici una plină de vorbe. Îmi place să stau la locul meu, însă nu mă supără să fie populat.
Mă uit din nou pe următoarea fișă ce conține clasele și structura școlii și-mi gasesc cu greu clasa în "Clădirea veche". Problema mea existențială era: Care este clădirea veche din cele trei din curtea liceului? Am ajuns mai întâi în sala de sport de unde am primit indicații că sala pe care o caut se află în construcția de lângă. De aici m-am ghidat singură la etajul doi, citind clasele scrise pe plăcuțe din plastic pe uși. Intru în clasă, plină de elevi ce vorbeau între ei. Caut o bancă liberă. "Penultima bancă de la geam" parcă nu sună atât de oribil precum pare. Lângă mine, se așează leneș un băiat cu ochi plictisiți deja de orele ce urmează. Îmi zâmbește în loc să facă schimb de întrebări cu mine și să afle lucruri despre mine, așa cum credeam că a fost trimis de ceilalți colegi să facă. Îi zâmbesc la rândul meu, monoton, mă întorc cu fața spre geam dar totuși atentă la orice mișcare pe care el nu o face.
Cine e băiatul acesta? De ce fix lângă mine s-a așezat? (Am aflat mai târziu că locul pe care stăteam era al lui)
Îmi întorc privirea și mă uit din nou la el. Are niște trăsături frumoase, nu prea dure, unele dulci. Ochii negri și părul ușor lung, undulat până la urechi. E îmbrăcat în negru dar îi stă bine acest stil vestimentar, știe să-l poarte, iar oarecum i se potrivește cu personalitatea de până acum.. Poartă o mască sub bărbie neagră completând, astfel, outfit-ul.
Își închide telefonul și îl pune pe bancă, ochii lui îi întâlnesc pe ai mei și încremenesc. Dar în ochii lui blânzi, te-ai putea pierde ușor.
CITEȘTI
"SBB: Painted in gray" - Jeon Jungkook
RomanceÎntr-o poveste în care totul pare complicat pentru ea, apare el, dându-i speranța în momentul în care dispare credința lui. Mina trăiește perioada adolescenței de șaisprezece ani atunci când în viața ei apar probleme. Crescută într-un orfelinat din...