Capitolul 32

1.3K 99 22
                                    

E atat de ciudat sa nu fiu acasa... Nu stiu ce as putea face ca sa ma acomodez cu ideea aceasta. As asculta muzica dar nu am castile la mine.

Sunt in casa lui Jungkook. Tot timpul venea la mine. Este prima data si sunt foarte confuza inca despre cum ar trebui sa ma comport in casa lui.

As vrea sa ma uit la stele sau sa las geamul deschis pentru a intra frigul noptii dar nu pot face asta.

Oare Jungkook doarme?

Imi iau telefonul si intru pe conversatia cu el.

E online.

Scrieee!!!

Sa-mi inchid telefonul? Sa nu ii raspuns?

"De ce nu dormi?" imi scrie el.

"Nu mi-e somn. Tu?" il intreb.

"La fel" spune. "La ce te gandesti?" ma intreaba.

"E ciudat sa dorm aici. Adica e asa... neprevazut" spun.

"E ciudat sa fii cu mine in casa si sa nu fiu langa tine" imi scrie el iar inima mea incepe sa imi bata.

La ce se refera?

"..." ii scriu eu.

"O sa fac ceva dar sper sa nu se trezeasca mama" imi scrie.

Te rog, spune-mi ca merge la baie!

Aud pasi pe scari iar eu imi inchid telefonul si ma prefac ca dorm.

"Pst... Min..." ii aud vocea lui Jungkook langa mine si ma sperii.

"Aigoo Jungkook! M-ai speriat!" spun in soapta iar acesta chicoteste. "Ce faci aici?" il intreb.

"Am venit sa stau cu tine pana adormi" imi spune.

"Multumesc..." ii spun incet si imi pun inapoi capul pe perna.

Acesta se pune pe covor langa canapea si isi sprijina capul de cealaltă parte a canapelei unde eu nu sunt intinsa, astfel stand la fel ca mine.

Chicotesc cand vad cum sta iar el zambeste.

"Imi pare rau pentru mai devreme" imi spune iar eu ma intorc complet spre el si imi pun mana stanga langa perna.

"Nu-i nimic Jeon" spun si ma uit la el.

Cum poate fi un om atat de frumos? Are niste trasaturi fine atat de superbe. M-as uita la el in continuu.

Acesta se joaca cu degetele de la mana mea stang pana ajunge sa si le impleteasca cu ale mele. Se uita adanc in ochii mei facand contact vizual cu mine. Se apropie de mine sprijinindu-se in cealalta mana a lui situata in spatele meu si ma saruta usor si cu grija.

Buzele lui ma calmeaza extraordinar de mult facandu-ma sa imi inchid ochii si sa adorm.

"Jungkook, un" spune Hayoon dar Jungkook o intrerupe.

"Shhh, o sa o trezim" spune in soapta Jungkook si ia telecomanda de la televizor.

Imi deschid ochii si ma ridic brusc amintindu-mi ce s-a întâmplat.

Acesta de uita la mine si ma mangaie pe spate.

"Esti bine?" ma intreaba pentru ca m-am ridicat brusc.

De ce e atat de calm? Oare am visat sarutul?... Aish ce a fost in capul meu?! Logic ca am visat sarutul! Jungkook nu m-ar saruta pe mine nici daca ar fi pus sa o faca!

"Uhh daa... Am avut un vis ciudat" spun si ma uit la buzele lui, nu mult ca apoi sa ma uit inapoi in ochii lui.

Acesta se uita intens la mine.

In comparatie de tonul cu care m-a intrebat daca sunt bine, privirea lui imi spune altceva. Imi spune ca nu a fost un vis.

Sunt total confuza!

"Si ce ai visat?" ma intreaba cat timp eu ma dau mai in spate si imi lipesc spatele de spatarul canapelei.

Ma inroresc cand ii aud intrebarea si incerc sa imi ascund fata deoarece el se inca de uita la mine.

"Pai... uhhh..." spun dar nu stiu cu ce sa ii raspund.

"Acum ca s-a trezit printesa, unde e mama?" intreaba Hayoon salvandu-ma intr-un fel.

"A plecat la munca" spune Jungkook mutandu-si privirea de la ea spre televizor.

"Aishhh! Si eu ce mananc?" spune.

"Mai e pizza in frigider" ii raspunde Jungkook.

"Vreau lapte cu cereale iar mama a terminat tot laptele cand si-a facut cafeaua" spune Hayoon iar eu ma uit la Jungkook.

"O sa ma duc sa cumpar lapte" spune Jungkook oftând.

Ii mangai capul si imi pun capul pe spatar. Acesta se uita la mine si imi zambeste cald apoi se ridica.

Se incalta si isi ia portofelul apoi iese din casa.

Ar trebuie sa imi prind parul.

Ma ridic si merg sus la baia lui Jungkook si caut un elastic.

Are parul lung. Ar trbui sa si-l prinda uneori, nu?

Gasesc un elastic si imi prind parul sus dar gândul tot imi ramane la ce s-a intamplat aseara.

Daca este real, mesajele ar trebui existe. Dar nu cred ca este real.

Merg jos si ma pun din nou pe canapea apoi imi iau telefonul. Intru pe conversatia cu Jungkook iar inima mea a inceput sa bata mai tare atunci cand aud si usa de la intrare.
___________________________________________

Sweet!💜

"SBB: Painted in gray" - Jeon JungkookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum