Stau in legan pe telefon si astept sa vina si ceilalti pentru a manca.
Daca stau sa ma gandesc nu imi e chiar atat e foame dar tot trebuie sa merg. Pfft!
Cineva vine si se pune pe leaganul de langa mine.
Imi scot privirea din telefon si ma uit la persoana respectica doar ca sa ma simt jenata si ma uit inapoi in telefon.
"Hei" imi spune Jungkook.
"Buna..." ii raspund. "Ce e?" il intreb direct.
"Nu am voie sa vin sa vad ce face cea mai buna prietena a mea?" imi spune el si imi zambeste.
Ii zambesc si eu pentru cateva secunde si continui sa stau pe retele de socializare pentru a-l evita.
"Esti bine?" ma intreaba calm.
"Da. Nu vezi?" ii raspund inapoi.
Ma simt ciudat. Imi vine sa il omor si apoi sa il iau in brate! Vreau sa il iau in brate mai mult dar el nu vrea asta! Ughhh!
"Machiajul nu te poate ascunde. Cel putin nu de mine" imi raspunde si se uita atent la mine.
"Bravo! Ai ochi..." ii spun incep si ma ridic sa merg altundeva dar el ma prinde de mana si ma trage foarte aproape de el.
"Nu mai fa pe dura cu mine" imi spune si se uita in ochii mei.
Inima mea mai are putin si iese din piept.
"E-eu..." vreau sa spun ceva dar el ma opreste.
"Shhh" imi spune si ma intoarce cu spatele la el apoi ma trage usor in brate pana ajung sa stau pe picioarele lui iar el sa isi puna capul pe umarul meu.
Ii simt respiratia calda pe gatul meu si corpul lui lipit de spatele meu. Ma tine bine in brate si se leagana putin in leagan.
Incep sa tremur de soc.
"Ti-e frig?" ma intreaba calm.
"P-putin" ma balbai eu.
Imi prinde mainile intr-ale lui si isi incolaceste bratele in jurul meu cuprinzandu-mă complet.
E atat de bine!
Respir adanc calmandu-ma si imi las incet capul pe spate sprijinindu-l de umarul lui stang.
Vantul adie incet iar copii vorbind destul de incet ma fac sa ma simt mai bine.
Imi inchid incet ochii si ii simt inima cum bate si respiratia calma.
Totul e atat de perfect! Totul e atat de perfect in bratele lui!
Nu mai am mult si adorm.
"Il vad cum se lasa jos in fata mea ca si cand s-ar inchina. Era pe o scena iar eu eram in multimea de fani care ii tipau numele.
Nu mai rezist mult si imi acopar fata cu palmele ai incep sa plang o data cu el.
"Hei! De ce plangi?" ma intreaba prietena mea de langa mine. "Yumi, calmeaza-te"
O ascult si imi sterg lacrimile."
"Min, trezeste-te" ii aud vocea blanda cum imi sopteste in ureche.
Yumi...
"Inca 5 minute, te rog" spun si imi asez mai bine capul indreptandu-l usor in stanga.
Ii simt buzele umede lasandu-mi un sarut dulce pe gat.
"Haide iubire" imi spune.
Simt adrenalina in tot corpul si na ridic repede din bratele lui.
"Okay, m-am trezit" ii spun iar el zambeste si se ridica. "In al doilea rand, serios?" il intreb si ma uit la el.
"As fi fost prost sa nu profit" spune si continua sa zambeasca.
"Haha! A iesit playboy-ul din tine" ii spun.
"Langa tine niciodata" imi spune pastrandu-și ranjetul pe buze.
Imi dau ochii peste cap si mergem langa ceilalti copii.
____________________________________________
Scurt dar frumos:)❤
CITEȘTI
"SBB: Painted in gray" - Jeon Jungkook
RomanceÎntr-o poveste în care totul pare complicat pentru ea, apare el, dându-i speranța în momentul în care dispare credința lui. Mina trăiește perioada adolescenței de șaisprezece ani atunci când în viața ei apar probleme. Crescută într-un orfelinat din...