Imi pun castile in urechi apoi il vad pe Jungkook punandu-se langa mine. Imi scot casca dreapta si i-o dau lui. El o ia si si-o pune in urechea lui si dau drumul muzicii.
Melodia asta ma calmeaza asa ca imi lipesc capul de geam si imi inchid ochii pentru a adormii.
Dupa cateva minute Jungkook observa si isi pune mana dupa mine tragandu-ma spre el. Astfel capul meu sta bine pe umarul lui iar mana lui dupa mine tinandu-ma practic in brate.
Isi prijina capul de al meu si isi inchide ochii si el.
Ii ador modul in care face totul sa fie placut!
✵
Ma trezesc doarece motorul masini se opreste.
Imi deschid ochii si casc incet.
Capul lui Jungkook inca se odihnea pe al meu.
Ma uit incet la el si ii mangai obrazul.
"Jungkook" ii spun calm pentru a se trezi.
"Mmm" imi raspunde el somnoros.
"Trezirea, am ajuns la vila" ii spun la fel iar el isi deschide ochii si isi ridica (,) capul. (E cacofonie? Adica altfel nu aveam cum sa spun. O sa pun virgula)
Jungkook se intinde apoi se ridica si-si ia ghiozdanul, lunandu-l si pe al meu.
Ma ridic si eu si iesim toti din autocar.
Merg aproape pierduta pana la camera mea. Noroc ca ma tineam de Jungkook ca altfel as fi cazut pe jos si as fi adormit.
Ajungem la mine in camera iar el imi lasa ghiozdanul jos. E mai treaz decat mine.
Ma arunc in pat incaltata si iau perna in brate.
Jungkook imi da adidasii jos si ma pune corect, impingandu-mi picuoarele complet in pat.
"Cum se face ca atunci cand esti beata esti treaza iar acum esti mai beata decat beata?" ma intreaba el.
"Mmm... nu stiu" ii raspund somnoros si aproape adorm.
Scoate usor plapuma de sub mine si ma inveleste. Se pune pe vine langa capul meu iar eu imi intorc privirea spre el.
"Somn usor" imi spune si ma pupa pe frunte iar eu ii zambesc cald.
"E prima data cand faci asta" ii spun inca zambind.
"Nu iti place?" imi spune si el zambind cald.
"Ba da. Mersi" ii spun si imi inchid ochii cu zambetul pe buze.
Ma mai pupa o data pe frunte special si chicoteste. Se ridica si inchide usa in urma lui.
Fetele faceau destula galagie dar asta nu ma intereseaza si adorm.
✵
"Mina doarme?" o aud pe Doamna Oh din usa.
"Mmm... da..." ii raspund eu somnoroasa si ma intorc pe partea cealalta.
"Atunci odihneste-te scumpete" imi spune si ma mangaie pe cap parinteste.
"Multumeeeeesc" ii raspund dragut si adorm din nou.
(Perspectiva lui Jungkook)
O vad pe Doamna Oh coborand scarile.
Noi statean pe canapele.
"Nu vin?" intreaba Yoongi.
CITEȘTI
"SBB: Painted in gray" - Jeon Jungkook
RomantikÎntr-o poveste în care totul pare complicat pentru ea, apare el, dându-i speranța în momentul în care dispare credința lui. Mina trăiește perioada adolescenței de șaisprezece ani atunci când în viața ei apar probleme. Crescută într-un orfelinat din...