Capitolul 22

1.5K 95 58
                                    

"Bun! La dreapta este vestiarul fetelor iar la stanga al baietilor" ne anunta Doamna Oh.

Merge fiecare la vestiarul potrivit si ne schimbam.

Raman in costumul meu negru de baie si imi prind parul intr-un coc.

Ies impreuna cu Sihyeon si celelalte fete din vestiar si mergem la piscina.

Cautam cateva sezloange si ne lasam prosoapele acolo.

Mirosul de clor se simtea perfect peste tot asa ca mi se face rau repede.

Urasc mirosul de clor din toata inima mea!

"Cred ca o sa intru putin mai tarziu" le spun fetelor iar ele dau din cap.

Ma duc in vestiar si imi iau portofelul apoi ma duc la minibar si imi cumpar o sticla cu apa.

Cat timp Barmanul imi scotea sticla de apa, ma intorc si ma uit la copii din piscina. Toti se distrau. Jungkook era cu Hoseok intr un colt vorbeau iar restul baietilor se jucau cu fetele.

Ma intorc si imi iau sticla cu apa apoi ma duc la sezlonguri si o las langa sezlong.

"Hei Mina!" ma striga Hoseok.

Ma intorc spre el repede si il vad razand.

Jungkook apare langa mine si imi prinde picioarele ridicandu-ma in bratele lui. Asta ma face sa imi incolacesc picioarele dupa el si sa ma sprijin de umerii lui.

"Oh Doamne! Esti ud!" ii spun tare. "Jungkook, lasa-ma jos!" ii spun.

"Tine-ti respiratia"

Astea au fost ultimele cuvinte inainte sa sara in apa cu mine in brate. Ma bucur ca am reusit sa trag aer inainte!

Continuă sa ma tina in brate asa ca eu nu ma pot ridica singura dar se ridica el.

"E atat de rece!!!!" spun cand ajungem la suprafata si incepe sa rada.

"Jungkook! Nu stiai ca ii e rau?!" incepe sa il certe Sihyeon.

"Iti e rau?" ma intreaba uitandu-se atent la fata mea.

Prefer sa tac la intrebarea asta ca sa nu fac pe nimeni sa se simta prost.

"Off... Vino aici" imi spune si ma prinde mai bine doar cu o mana iar cu cealalta ma ia in brate.

Imi pun capul pe umarul lui si ma fac comoda in bratele lui.

Nu stiu cum reuseste sa ma impace atat de repede!

Sihyeon se uita mirata la cat de repede am picat iar prin minte imi trece mesajul.

"Ma poti lasa jos acum" ii spun iar inima mea incepe sa bata foarte tare.

Sihyeon se uita din nou mirata ca vreau sa plec.

"De ce?" spune Jungkook punand accentul pe "e"-ul din "ce".

"Vreau jos" ii spun dar tot imi tin capul pe umarul lui.

"Nu iti dau drumul, bebelusule" spune si zambeste.

Atunci imi ridic capul si il imping ca sa imi dea drumul dar nu o face iar expresia lui devine usa serioasa.

Ma impinge pana la peretele piscinei si ma lipeste de el presandu-ma cu corpul lui.

Cum isi poate schimba starea atat de repede?!

"J-Jungkook" ii spun ca sa se opreasca si il iau in brate ca sa nu faca nimic.

El chicoteste si imi da drumul astfel eu cazand pe niste bari de metal care au rolul de a fi scaune.

"SBB: Painted in gray" - Jeon JungkookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum