"Mina, stai putin" spun, ma duc dupa ea si o prind de incheietura.
Ea se opreste enervata si se intoarce cu fata spre mine.
"De cat timp fumezi?" se poate vedea cat de nervoasă e pe fata ei.
Isi trage mana iar eu inghit in sec.
Nu am ce sa mai fac acum.
Imi aplec capul putin in jos si ii raspund.
"De o luna..." ii raspund incet.
"Bun! Si de ce mi-ai ascuns asta?" ma intreaba tot nervos.
"Pentru ca tie nu iti place fumul" ii spun.
"Serios?" ma intreaba plictisita si enervata.
Se indreapta spre niste banci din fata cladirii dar o opresc.
Pai nu imi place cand e nervoasa. Mai ales cand se descarca pe mine.
"De ce ma ignori acum? Si nu mintii pentru ca stiu ca in orice sitiatie ai sta daca as fi eu implicat" ii spun iar ea înghite in sec si ramane fara cuvinte.
"Hai cu mine" imi spune incet si ma trage de mana pana la banci.
Se aseaza pe banca si respira adanc. Ma pun si eu langa ea si o privesc atent.
"Deci?" o intreb iar ea inghite in sec si-mi da telefonul ei.
"Intra in mesaje" imi spune si isi musca buza abtinandu-se sa nu planga.
O iau in brate ca sa o linistesc si ii tastez parola.
Intru in mesaje si vad un mesaj de la un numar privat. Intru si citesc apoi vad pozele.
"Min, nu o sa se intample asta! Nu te gandi la asta!" ii spun in timp ce o iau in brate mai bine, la fel facand si ea.
"Mi-e frica... il stii pe Taehyung si reactile lui... Isi schimba personalitatea repede" imi spune si ma strange mai mult in brate.
"Min, sunt langa tine, da? Nu o sa imi faca nimeni nimic si nici tie" ii spun incurajand-o si pupand-o pe crestet.
"Poti sa mai stai putin?" ma intreaba.
"Normal" ii spun incet iar ea respira adanc.
O mangai pe spate pentru a o linisti in continuare.
Cine ar putea sa ii trimita un mesaj de genul? Cine ar indrazni sa ii faca asta ei?
Sigur nu o persoana care o cunoste.
Eunji...
E singura care nu o cunoaste atat de bine.
Daca stau sa ma gandesc pana si treaba de dimineata cu hanoracul tot din cauza ei a fost.
Ma uit la Mina care sta linistita in bratele mele si inca poarta hanoracul meu.
"Unde sunt Mina si Jungkook?" o aud pe Doamna Oh din intamplare si incep sa o mangai din nou pe Mina pe spate.
"Min, ne cauta Profa" ii spun iar ea se ridica si isi sterge lacrimile cu maneca hanoracului.
Plangea?
"O sa fie bine, da?" ii spun si-i zambesc cald.
Ea da din cap aprobator si imi zambeste inapoi.
"Hai" ii mai spun o data si ne ridicam.
Mergem la ceilalti iar cativa copii se uita la noi.
CITEȘTI
"SBB: Painted in gray" - Jeon Jungkook
RomanceÎntr-o poveste în care totul pare complicat pentru ea, apare el, dându-i speranța în momentul în care dispare credința lui. Mina trăiește perioada adolescenței de șaisprezece ani atunci când în viața ei apar probleme. Crescută într-un orfelinat din...