Capitolul 33

1.5K 91 24
                                    

Jungkook intra pe usa cu o punga plina de cutii de lapte. Se descanta si pune laptele pe bar.

De ce imi face inima sa bata atat de repede?...

Cred ca m-am îmi place de...

"Sunt frumos?" intreaba el iar eu revin cu picioarele pe pamant.

"P-Poftim?" spun iar acesta chicoteste.

"Te uiti la mine de cand am intrat in casa" imi spune si vine spre mine.

Comporta-te normal! Comporta-te normal!

"Ce pot sa zic? Esti foarte frumos" spun.

AGH! O sa se prinda! Ce-a fost in caoul tau, Mina?!

Acesta zambeste si se pune langa mine pe canapea apoi da drumul televizorului.

Ar trebui sa merg acasa. Oare mai e tata acolo? Dar de ce ii spun tata? Nici macar nu e tatal meu.

Stai asa! Mi-a venit o idee!

"Jeon" spun atragandu-i atentia.

"Hm?" spune si se uita la mine atent.

"Si daca imi  gasim parinti biologici?" spun iar el se uita atent in ochii mei.

"Cum?" ma intreaba.

"Pai ar fi o calatorie destul de lunga dar cred ca stiu cum..." spun.

"Deci imi spui planul?" spune Jungkook cat timp ne asezam pe scaunele autobuzului.

"Okay, inainte sa ne mutam in Seoul, stateam in Daegu deci s-ar putea ca dosarul meu de adopție sa fie inca in primaria orasului Daegu. De acolo, o sa merge la orfelinatul de unde am fost adoptata iar acolo ar trebui sa scrie cine sunt parintii mei, nu?" spun iar Jungkook pare pierdut.

"Cred ca da" spun scarpinandu-si ceafa.

"Ai inteles ceva?" il intreb.

"Nu prea" imi raspunde. "Nu pot sa cred ca facem asta!" spune.

Coboram in fata primariei Daegu care pare sa fie mult mai mare decat credeam.

"Haide" ii spun lui Jungkook si merg increzatoare in primarie.

Merg la receptie unde intalnesc o femeie, parca data cu glet pe fata, Jungkook fiind pe urmele mele.

"Buna ziua" ii spun incercand sa ii atrag atentia desi nu mai e nimeni la receptie.

Aceasta isi pune telefonul jos lovind fata din lemn a tejghelei cu unghile false.

"Buna" imi spune ea. "Cu ce te pot ajuta?" ma intreaba avand o privire plina de scarba.

"As dori sa caut datele unei persoane" spun iar ea rade.

"Te joci de-a detectivul fetito?" ma intreaba ironic.

Jungkook vine mult mai aproape de mine, atragandu-i atentia. Ma mangaie pe spate in semn ca se ocupa el. Se uita atent in ochii femeii de dupa tejghea intimidand-o.

"SBB: Painted in gray" - Jeon JungkookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum