Capitolul 13

1.5K 105 29
                                    

Intram in sala plina cu elevi de a 12 a si 11 a. Noi cei de a 11 a putem merge la balul celor de a 12 a.

Muzica era data tare iar toata lumea daseaza impreuna cu partenerii si partenerele lor.

Eu ma uit dupa o masa cat timp Tae isi saluta prietenii.

Simt o mana atingandu-ma pe umar si ma intorc. Era Sihyeon.

"Heii! Ma bucur ca ai venit!" imi spune ea si ma ea in brate.

"Hei" o salut si eu. "Cu cine ai venit?" o intreb.

"Cu Yoongi" imi spune fericita. "Hai sa bem ceva" imi propune.

"Nu mi-am propus sa ma imbat in seara asta" ii spun incercand sa fac o gluma.

"Nu te imbeti! E doar lichior" imi spune si ma trage de mana pana la bar unde l-am vazut si pe Tae cu prietenii lui.

Doar pentru ca am venit cu el nu inseamna ca trebuie sa stau cu lipita de el, nu? Sper ca nu...

"Ce faci?" ma intreaba.

"Bine, tu?" ii raspund.

"Bine! Te simti mai bine acum?" ma intreaba.

"Oarecum" ii raspund.

"Ma bucur" imi spune si zambeste.

Au trecut 3 ore de cand sunt aici si nu s-a intamplat ceva interesant.

Am băut impreuna cu Taehyung si ceilalti dar nu a avut efect la mine. Nu stiu de ce.

Toti sunt putin ametiti.

Se pune o melodie lenta de vals.

Toti si-au luat parteneri si au dansat ramanand doar eu cu Taehyung.

Imi intinde mana si-mi zambeste. Ii prind mana si mergem pe ringul de dans.

Imi prinde mana intr-a lui si ma prinde de talie.

"Tae, ar trebui sa-ti spun ca nu stiu sa dansez?" ii spun atenta la pasii mei.

"Stai calma, nici eu!" spune si incepem sa radem.

Urmeaza sa ne calcam de cateva ori si radem de fiecare data.

"Trebuie sa luam lectii de dans" ii spun.

"Asa e!" imi spune si rade.

Nu ma simt condusa de el deloc! Cred ca eu il conduc pe el mai mult!

Urmeaza partea in care trebuie sa ne invartim si sa schimbam partenerii.

Tae ma prinde si ma invarte pana cand ametesc dar ma prinde cineva.

Inca vedeam in ceata dar cand mi-a revenit am regretat ca am acceptat sa dansez.

"Buna si tie" imi spune Jungkook.

Ma prinde de talie bine si incepem sa dansam.

Ma conduce mai bine decat Tae, poate pentru ca nu ma pot concentra la pasi si e liber sa ma conduca sau poate ca stie sa danseze mult mai bine.

Inima mea nu tine cu mine si incepe sa-mi bata foarte tare.

"Suparata?" imi spune Jungkook si imi prinde mana mica in mana lui cuprinzand-o complet.

"N-nu" ii raspund.

"Atunci ai grija pe unde calci" cu astea spuse realizez ca l-am calcat si revin cu picioarele pe pamant.

"SBB: Painted in gray" - Jeon JungkookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum