Tusun 15

49 0 0
                                    


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Sometimes a hug is worth more than a thousand words."
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hari-14

Jessy malik ngagai Jack ke agi tinduk ngimbai iya. Mulut iya alu panjai ngukir tuchum. Tuchum puas ati laban Jack udah tama ke dalam
panjuk iya. Jessy enda nyangka, Jack kali tok mudah amai tama panjuk iya. Meda ngelama tok liat amai Jack dipanjuk Jessy. Jam udah manggai ba pukul 2 dini hari. Mata Jessy agi regas. Iya enggai tinduk laban deka meda Jack enggau puas. Ukai kala Jack tinduk enggau iya dia. Ngalim kediri Jack suba jaku enggai negu iya. Jack chukup jenak tinduk sepiak Jessy. Jenak amai baka peninduk anak mit. Jari Jessy alu ngerayap nuju buk Jack. Alu dikayam2 iya. Jari iya mega ngayam2 mua Jack. Sesekali engkebut ga Jack engka tekenyit dikacau Jessy.

Lelak meh tudah Jack nya sampai nyau tetinduk jenak. Ni enda lelak, berapa trip enda seduai iya Jessy bebibat bebelat belah tilam. Urang laki ni ka sedar diri enti nyau ditunga ke utai nyamai. Jessy ga sigi udah maioh peneleba diri. Macham meh skill dibantai ke Jessy. Ni alah ditulak Jack tudah Jessy. Mayau ni deka nulak enti udah di nah ke ikan depan mata. Bakanya meh tudah Jack meda Jessy nyau semuti ke enda telanjai depan Jack.

Jessy geram kediri meh iya meda Jack ke tinduk ngimbai iya. Asai ke enggai ngasuh Jack pulai ke serangan iya empu. Lelubah meh jari Jessy ngerayap ba dada Jack ke enda bebaju nya. Jessy merap tubuh Jack. Alu mulut iya nyium2 rekung Jack alu nurun ke dada Jack. Sekali Jack alu tedani. Jack muka mata, meda Jessy benung nyium iya. Jack alu angkat duduk. Di juk ke iya Jessy.

"Nama hal sulu? Aram, aku ngemuas ke nuan baru." ko Jessy ga angkat duduk. Jari iya enggai jenuh, maioh utai dikeranau iya belah tubuh Jack. Jessy enda peduli dipeda Jack geganjang. Enda pia udah meh tubuh iya di keranau ke Jack tadi. Enda pia udah meh lubuk iya di tujah Jack. Bukit iya pan udah di tiki ulih Jack.

"Jam berapa diatu Jessy? Aku deka pulai ke rumah." ko Jack bejaku. Iya alu angkat sedanah. Ngenang ke Jane ga iya. Utai ga udah digaga iya. Ka nesal, ngai ga nyadi. Pemendar iya mansai ba lubuk Jessy, nyau enda meh iya teringat ke pendaie iya din. Ni ka ingat, nyau basah jempuk tudah Jack mansai ba pendaie Jessy. Runding pan nyau kusung. Pendaie Jessy lama enda ditegu, maioh meh utai ke ulih Jack. Nya meh enti udah di asut sitan, ukai alah tagang.

"Emm, ka semak pukul 3 pagi. Alang2 nuan deka pulai."ko Jessy alu angkat ari katil. Tubuh iya nadai serambar gari. Mansang iya semak Jack ke benung bepasuk ke gari. Berap iya ari belakang tudah Jack.

"Terima kasih sulu." ko Jessy nelai ba pending.

Jack alu malik nunga Jessy. Perening iya dalam2 mata Jessy. Jack sedar iya nyau alah laban goda Jessy. Tambah mega iya udah besemaya enggau Jane, badu begulai enggau Jessy tang iya diatu nyau udah bula ke semaya iya.

"Jessy, nuan anang sesekali mucur ke hal tok. Anang nuan nguji deka madah ngagai Jane tauka sapa2."Ko Jack bejaku.

"Enti nyema aku setuju enda mucur ke rahsia tua tok, nama utai ke ulih aku?" ko Jessy pintar agi. Jingkau iya kain tula dikena iya malut tubuh iya ke benung geganjang nya.

Lama Jack enda nyaut Jessy. Untak iya binggung. Ka nesal nadai guna, utai ga udah nyadi.

"Nama utai dikedeka nuan?" ko Jack nanya Jessy. Ka pen nda iya mesti nitih utai ko Jessy nya.

"Aku deka nuan sarak enggau Jane. Jadi enggau aku." ko Jessy tuchum.

"Minta ampun Jessy. Aku enda ulih nyarak ke Jane. Nya kebuah aku enggai Jane nemu hal tok. Aku deka narit pulai baru jaku aku deka nyarak ke Jane suba." ko Jack. Iya nyau enda sanggup deka sarak enggau Jane. Taja keterubah suba iya ke mai Jane sarak. Tang diatu, iya deka narit pulai baru jako iya nya.

30 Hari(Bahasa Iban)Where stories live. Discover now