Tromsø ရဲ႕မနက္ခင္းေတြကလွတယ္။
အိမ္ေရွ႕ျပတင္းတံခါးလုိက္ကာကုိဆြဲဖြင့္ေတာ့ အလင္းေရာင္မွိန္မွိန္က အိမ္ထဲကုိအတင္းတုိးဝင္လာတယ္။ အလင္းက်ေရာက္တဲ့အိမ္တြင္းေနရာတဝုိက္ကုိ ေဝ့ျကည့္မိေတာ့ ခရစၥမတ္အပင္ေလးတစ္ပင္က မားမားမတ္မတ္...နွစ္ေယာက္အတူ စိတ္တုိင္းက်ျပင္ဆင္ထားတဲ့... ခရစၥမတ္သစ္ပင္တစ္ျဖစ္လဲ ထင္ရွဴးပင္ေလးေအာက္ေျခမွာေတာ့... အနီနဲ႕အစိမ္းေရာင္ လက္ေဆာင္ဗူးေလးနွစ္ဗူးက ကပ္လ်က္သားရွိလ်က္။ အစိမ္းေရာင္သိပ္ျကုိက္တဲ့ေကာင္ေလး!
အပင္ခုတ္လုိ႕အဆင္မေျပတာေျကာင့္.... ဖန္တီးထားတဲ့ေသးေသးပုပုအပင္ေလးအသင့္ဝယ္ျပီး... အိမ္အတြင္း ျပတင္းေပါက္နားမွာ ရိေပၚက သူ႕စိတ္ျကုိက္ျပင္ဆင္ထားတယ္။ အစိမ္းနဲ႕အနီသာအသုံးျပဳျပီး အလွဆင္ထားတဲ့ အပင္ေလးကေတာ့ ခရစၥမတ္ရဲ႕အေငြ႕အသက္အျပည့္။ မွတ္မိေသးတယ္ အဲ့ေန႕က ရိေပၚကအရမ္းေပ်ာ္ေနခဲ့တာ.....
ကဲ အေတြးေတြကုိလတ္စသတ္ျပီး ကေလးငယ္ဆီသြားရမယ္
" ရိေပၚ ေကာ ဝင္လာခဲ့မယ္ေနာ္ "
အခန္းတံခါးကုိနွစ္ခ်က္ေခါက္ျပီး ဖြင့္ျကည့္ေတာ့... ျမင္လုိက္ရတာက ကုတင္ေပၚမွာ ေစာင္ထူထူကုိတစ္ကုိယ္လုံးသုိင္းျခဳံထားကာ မ်က္နွာေလးပဲေဖာ္ျပီး အိပ္ေမာက်ေနတဲ့ေကာင္ငယ္ေလး...
ကုတင္နံေဘးကပ္ထုိင္ရင္း လွဳပ္နွဳိးေတာ့... မထခ်င္ေသးတဲ့ရိေပၚက ေစာင္ကုိအတင္းဆြဲယူျပီး မ်က္နွာကုိအုပ္ေနေလရဲ႕... အဆုိးအေပေလး!လုပ္စရာအေထြအထူးမွမရွိတာ အိပ္ပါေစေတာ့! အရမ္းအိပ္ခ်င္ေနတဲ့ပုံစံေလးေျကာင့္လည္းမနွဳိးရက္။ အေအးဓာတ္ေျကာင့္ ရဲတြတ္ေနတဲ့ ရိေပၚ့နားရြက္ေလးကုိ လက္မနဲ႕လက္ညွဳိးသုံးရင္းပြတ္သပ္ေပးကာ... ဆံပင္ေတြပြေနတဲ့ဦးေခါင္းထိပ္ေလးကုိလည္း အသာငုံ႕နမ္းျပီး အခန္းထဲကျပန္ထြက္လာခဲ့လုိက္တယ္။ အင္းး ကေလးေတြကအိပ္ေရးဝမွစိတ္ျကည္တာ!
. . . . .
ရိေပၚ့အခန္းနဲ႕ကၽြန္ေတာ့္အခန္းက မ်က္နွာခ်င္းဆုိင္။
အမ်ားဆုံးအခန္းနွစ္ခန္းသာပါတဲ့ အိမ္ေလးက ကၽြန္ေတာ္တုိ႕နွစ္ေယာက္အတြက္ေတာ့ အဆင္ေျပခဲ့တယ္။ နွစ္ေယာက္တစ္ခန္းေနမယ္စိတ္ကူးေပမယ့္ ရိေပၚအေနရခက္မွာစုိးတာေျကာင့္ အေကာင္အထည္မေဖာ္ျဖစ္ခဲ့။ မလုိအပ္ေသးဘူးမဟုတ္လား။