04| gece yarısı sohbeti.

1.7K 279 227
                                    


0004. BÖLÜM DÖRT

— gece yarısı sohbeti.

───── Kelime | 3013 ─────

Karanlık sokakta, soğuğun bedenine çarpmasına izin vererek sakince eve ilerlemekteydi Melora

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Karanlık sokakta, soğuğun bedenine çarpmasına izin vererek sakince eve ilerlemekteydi Melora. Zanlı, tespit edildikten sonra oradan ayrılmıştı. Artık onunla işleri yoktu. Çocukla iletişime geçebilmek için onlara yardımcı olacak annesi vardı. Sadece, şüphelerinin yersiz olduğunu ummak istiyordu.

Çocuğun tedirginliğinin sadece yaşadığı olayın korkusundandır diye yorumlayacaktı. Ama biri böyle bir çocuk kaçırma girişiminde bulunsaydı, işini daha sağlama almaz mıydı? Güpegündüz çocuk kaçırılmıştı, ki görgü tanığı yoktu bu olaya karşı. Kim rehin aldığı birini kaçmaması için bağlamazdı? En önemlisi, merdivenlerden itildiğini ve oradan aşağı yuvarlandığını söylemişti. Ama bu kesinlikle bir yalan olmalıydı.

Farkına vardığı şeyle hızını daha çok arttırdı. Eğer merdivenlerden düştüyse bedeninde morluklar olurdu. Sabah konuştukları doktor, yüzündeki yaralar dışında herhangi bir yarasının bulunmadığını söylemişti. Merdivenlerden düşen birinin nasıl bedeninde morluk veya ezik olmazdı? Kendisi bunu deneyimlediğinde teninde, özellikle kemiklerinin çıkık olduğu bölgelerde pek çok ezikle sonuçlanmıştı.

"Lanet olsun, neden şimdi aklıma geliyor!" Yüzüne çarpan rüzgara karşı mırıldandı. Sakin kafayla bütün bunları masaya yatırması gerekiyordu.

Sonunda eve vardığında kapıyı açmak için yönelmişti. Ama birden izlenildiği hissi içine düştü. Kaşlarını çatıp omzunun üstünden sokağı yokladı. Yol boyunca bu his gidip gelmişti onunla beraber ama bu sefer o kadar güçlüydü ki. Bir çift gözün direk bedenine odaklı olduğundan fazlaca emindi.

Sokak her zamanki gibiydi. İnsanlar geçip gitmekte, birkaç araç sokağa giriş yaparken bazıları çıkışta bulunmuştu. Sadece biri.. Sokağın köşesindeki ara sokakta öylece dikilen adam bizzat bakışlarını üzerinde tutuyordu. Fark edilmeme çabasında hiç bulunmadı, hatta fark edildiğinden memnundu oldukça.

Önüne hızla döndü ve kapıyı olabildiğince çabuk açtı. Odasına girene kadar ardından kapattığı kapılar sertçe çarpılmıştı. Bütün bir bina gürültüyle yankılanırken geldiğini herkese duyurmuş oldu. Üstündekileri yatağının üstüne atarken eldivenlerini arka tarafa bakan penceresine fırlatmıştı. Neyse ki kapalı olan pencere, kendisine çarpan kumaş parçalarını durdurup doğruca yere düşmelerini sağladı.

Bayan Hudson, biraz önce önünden hışımla geçen kadını gördüğünde peşinden gitmek için ayaklanmak istemiş, ama ardından gelen bir başka sert kapanışla bundan vazgeçmişti. Melora'nın sinirli anında ona bulaşmaması gerektiğini çok iyi biliyordu. Alevi söndüğünde yanına giderdi, şimdilik televizyonundaki dizisine geri dönecekti.

layers of crime. sherlock holmesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin