21| bir çift göz. kısım 2

1.1K 130 503
                                    


0021. BÖLÜM YİRMİ BİR

— bir çift göz. kısım iki

───── Kelime | 10410 ─────

Melora, ceketinin altında kalan kol saatini son kez kontrol ettiğinde etrafında olup bitenleri izlemeye geri dönmüştü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Melora, ceketinin altında kalan kol saatini son kez kontrol ettiğinde etrafında olup bitenleri izlemeye geri dönmüştü. Rüzgârın etkisiyle önüne düşen saç tutamları bağımsızlıklarını ilan edercesine dalgalanmaktaydı. Miles'la olan görüşmesinden edindiği karmaşık duygu ve düşünceleri bastırmak genç kadın için pek kolay olmamıştı. Açık havaya çıkmasının ardından insanların içine karışmasıyla az da olsa dikkatini başka şeylere çekebilmişti. Bu sayede biraz daha dinginleşmişti zihni.

Kendini toparlamakla uğraşırken o sırada telefonuna, Sherlock'tan gelen sayısını bilemediği mesajlardan bir yenisini almıştı. Eski erkek arkadaşının olayından dolayı tamamen aklından uçup gitmiş olan davayı, adam sayesinde tekrardan geri hatırlamıştı. Mesajdaki, atılan son konum bakıp bulunduğu yerden fazla uzak olmamasına sevinirken taksi yerine yola yaya olarak devam etmeye karar kılmıştı.

Uzun sürmeyen yolculuğun ardından konumda bahsi geçen Çin mahallesine varmıştı genç kadın. Sherlock ve Sherard'ın henüz gelmemişti ve Melora, bu durumu kendi için fırsata çevirmekte oldukça kararlıydı. Etrafı inceleyerek, boşa geçecek vaktini, verimli geçen vakitlere çevirdi. Çeşitli insanlara denk gelmiş, bazılarının sohbetlerine kulak misafirliği yapmıştı. Fakat ilgilenmediği konulara kayınca sohbetler bu fikirden vazgeçmişti.

Gözüne çarpan bazı tezgahlarla ilgilenirken Melora, kokularıyla sokağı baştan aşağı sarmalayan çeşitli bitkilerle baharatların satıldığı tezgâha da denk düşmüştü. Mutfak alışverişleri söz konusu olduğunda kendini kaybedebiliyordu genç kadın ve bu yüzden, tezgâhın önünden geçerken tüm malzemeleri görmezden gelmeye çalıştı. Fakat aklına Bayan Hudson üşüştüğünde adımlarını geriye çekiştirmişti. Yaşlı kadının hoşuna gidecek bazı bitkiler ve baharatlar satın alırken Sherlock içinde iyi gelebilecek şeyleri alışverişine ekledi. Sherlock'la bu şey için bir kez daha çatışacaktı ve kim bilir adamın intikamı nasıl olacaktı ama tüm bu uğraşına değeceğine inanıyordu Melora.

Aldıklarını küçük sırt çantasına zor bela sıkıştırırken, yoluna kaldığı yerden devam etti. İki adamında arayışı ve bekleyişi olmaması adına, durması gereken asıl konumuna doğru yönelmişti. Sokaklar kalabalık olmasa da bazı noktalarda insan yoğunluğu vardı. Çok fazla içerisine karışmamaya çalışarak, bazen yolu uzatmayı göze alıp çevrelerinden dolanıyordu. İlerlemekte olduğu sokağın başında, saatlerdir görüşmemiş olduğu iki yakınını gördüğünde tekrar keyiflenmişti genç kadın.

Elaları hızlıca adamların üzerlerini yoklarken, her ikisini de bıraktığı gibi bulduğu için mutluydu. Tek başlarına kaldıkları bu süreçte, birbirlerini öldürme tarzında işlere karışmamışlardı. Her iki adamında birbirleriyle ne kadar iyi ve tatlı(!) anlaştıklarını çok iyi biliyordu. Ne kadar her ikisini son gördüğü gibi bulsa da Melora, Sherlock'un hali için artık fazlasıyla tedirgindi. Hastalık, Sherlock'u daha da solgunlaştırmış görünüyordu. Adamın ateşi tekrardan yükselmiş olmalıydı ki, paltosunun altındaki omuzlarını kasarak üşümesini engellemeye çalışıyordu.

layers of crime. sherlock holmesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin