18| doktorlar doktor olarak kalmaz. kısım 1

1.1K 156 293
                                    


0018. BÖLÜM ON SEKİZ

- doktorlar doktor olarak kalmaz. kısım 1

───── Kelime | 7158 ─────

Elde ettikleri bilgiler ve Sherlock'un teorisi ile bulundukları yerden, saatler önce ayrıldıkları hastaneye geri dönmüşlerdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Elde ettikleri bilgiler ve Sherlock'un teorisi ile bulundukları yerden, saatler önce ayrıldıkları hastaneye geri dönmüşlerdi. Cerrahi bölümü başkanı olan Doktor Baldwin'le görüşme yapmak istediklerini bildirdiklerinde, adamın ofisine yönlendirdi ikiliyi görevli.

Sherlock'un, gelip gittiği için içerisini daha iyi bildiği hastanenin basamaklarını atlatıp, açık renklerin hakim olduğu koridorlardan geçtiklerinde adamın ofisine varmışlardı. Sherlock'tan önce davranıp kapıyı tıklatma saygısında bulunan Melora, içeri girmelerini belirten komutu bekledi. İçeri girdiklerinde, onları merakla inceleyen iri yapılı uzun adamla tekrar karşılaşmışlardı.

Şık bir takım içerisindeki adam, masasının hemen yanında yer alan, minik ve yeşil golf oyun alanıyla ilgilenmekteydi. Sherlock ve Melora konuya hızlı bir giriş yaparak, her şeyi anlaşılır bir dilde aktarmışlardı. Vakit kaybetmek istemiyorlardı. İstediklerini alıp, gideceklerdi. Doktor Baldwin golf sopası yardımıyla küçük, yüzeyi pürüzlü beyaz topu son kez yeşil alandaki deliğe yuvarlattı ikilinin konuşması dinlerken.

"Bu hastanede bir katil mi var? Bilemiyorum hastane kadrosunda birçok üst düzey kişi var. Onlar şimdiye kadar keşfederlerdi." Yerinden doğrulan iri adam, iki eliyle golf sopasını boydan boya sıkıca kavradı. Oyunu bırakıp düşünceli bir şekilde mırıldanmada bulunmuş ve yavaşça çalışma masasındaki kendi yerini almıştı. Deri koltuğa yerleşirken, masanın diğer tarafında, ayakta dikilen Sherlock ve Melora'ya kaldırdı mavi bakışlarını.

Sherlock başını yavaşça, onaylamazcasına salladı. Mavilerini ister istemez meydan okurcasına emin bir şekilde, onu sorgulayan karşı mavilere dikmişti. "An itibariyle sadece bir teori ama şimdiye kadar tüm tahminlerim doğru çıktı."

"Otopsi sonucuna göre Trent Kelty'nin epinefrin seviyesi normal seviyenin çok üzerinde. Öldürülmüş." Ellerine düşen kanıtlı bilgilerle, Sherlock'un teorisini olabildiğince destekledi Melora, Doktor Baldwin'e karşı. Her kim ise, yaşlı adamı kasten öldürmüştü. Doğal sebeplerden ya da herhangi bir kazadan dolayı ölmemişti. Bu yüzden, Sherlock'un üretmiş olduğu teorisine oldukça inanıyordu, ne kadar kulağa saçma ya da olanaksız gelse de insanlar için.

Adamın ve kadının söylediklerini oldukça dikkatli bir şekilde dinlediğini başını sallayarak gösterirken, koltuğunda geriye yasladı sırtını Baldwin. Koyu mavilerini ikiliden çekip, ellerinin arasında, ucuyla oynamakta olduğu golf sopasını inceledi. "Üzücü bir haber."

Şu an, birilerinin üzgün olup olmaması hiçbir bilgi faydası sağlamıyordu Sherlock için. Gereksiz konuşmaları atlayıp direkt konuya girdi. "Buradaki cinayetleri kanıtlayacaksam bazı bilgilere ihtiyacım var. Tüm sağlık raporları, ölüm kayıtları, epinefrin kullanımı ve tedariğiyle ilgili tüm kayıtlar."

layers of crime. sherlock holmesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin