08| kanlı sanat.

1.1K 221 148
                                    


0008. BÖLÜM SEKİZ

kanlı sanat.

───── Kelime | 4467 ─────

───── Kelime | 4467 ─────

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Beş.." Sherlock'un mırıltısı Melora'nın barmenden bir tane daha içki siparişinde bulunmasıyla ona kulaklık yoluyla ulaşmıştı. Kadının her siparişinde sayım yapıyor ve hatırlatmada bulunuyordu. Ona alkol tüketmesini söylemişti, sarhoş olmasını değil. Fazla abartmaması önemli bir husustu.

"Merak etme." Kendi kendince mırıldanırken barmene gülümsemişti Melora. Omzunun üstünden ardındaki insanları incelemeye döndü. Bir gece kulübü değildi daha çok kafe tadında bir bardı. Karanlık atmosfer yerine sarı loş ışıkların aydınlattığı ortam, samimi ve sıcaktı. Eski modern tarz mobilyalarla köşede bir oturma alanı yer alıyordu, mekanın kalbinden uzaktı. Çünkü mekanın tam kalbinde koca bir dans pisti yer almaktaydı.

İnsanlar oturmuş sohbet ederlerken aynı zamanda dans etmek isteyenlerde pistte hünerlerini göstermekteydiler. Ortam kalabalıktı ama boğucu derecede değildi. Ama yine de buradan bir an önce çıkmak istiyordu Melora. Birbirine giren ve tamamen gürültü kirliliği olan sesler onu rahatsız etmişti.

Gerginliğini üzerinden atmak için içinden mırıldandığında kulaklığından, Sherlock'un gülümsediğini belli eden nefes veriş sesini işitti onca nefesinin arasında. Hâlâ onu dinlemekteydi kulaklığını kapatmadığına göre.

Planı iki taraflı işliyorlardı. Sherlock, adamın evine girip özel hazırlanmış, nadide tarot kartlarını bulacaktı. Melora ise, yem rolünü üstlenmiş olarak adamı oyalayıp polislere iş üstünde yakalatacaktı. Sherlock azda olsa Melora'ya bu rolü verip tek bırakarak güvendiğini gösteriyordu. Yoksa Melora'nın yerine geçecek pek çok kadın bulabilirdi. Ama oraya koyacağı hiçbir kadının aksilik çıkarmayacağından emin olmazdı. Ayrıca karşı tarafın aksilik çıkarma olasılığı daha yüksek olurdu.

Ama şimdi Melora vardı. Öldürülen tüm kurbanların görünüş analizine uyan ve sınavını gerilerek de olsa geçen. Oraya, yakın çevresinden olan Molly'i de koyabilirdi ama sadece koymakla kalırdı. Adamın onunla ilgilenmeyeceğinden fazlasıyla emindi.

Hazırlanan bardağın, masadan ona doğru kaydığını gördüğünde barmene küçük bir göz attı Melora. Mırıldanmasını kesmişti dinlenildiğini anladığında. Küçük bardağı zarif parmaklarıyla kavrayıp arkasına geri döndü. Ancak döndüğü gibi ona yaklaşmakta olan bir adama rastladı. Onun, Sherlock'un gösterdiği adam olup olmadığını hafızasında yoklarken kesinlikle o olmadığı kanaatine varmıştı.

Adam için korkutucu bir göz parlaması verip geri yoluna dönmesini sağlarken genç kadın, insanlara bakmayı kesip bar tarafına geri döndü. Elindeki bardağı tek dikişte içti. Yeşile kaçan saydam sıvı boğazını yakarken ağzına, naneden dolayı ferahlık vermişti. Yüzü, yanmadan dolayı buruşmuştu ama barmene bardağı verip bir siparişte daha bulundu. "Altı."

layers of crime. sherlock holmesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin