05| ölü adamlarla oyun.

1.6K 258 326
                                    


0005. BÖLÜM BEŞ

— ölü adamlarla oyun.

───── Kelime | 4194 ─────

Taksinin durmasıyla Sherlock ve Melora araçtan inmişlerdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Taksinin durmasıyla Sherlock ve Melora araçtan inmişlerdi. Önlerindeki görkemli başyapıt onları karşılarken ikisi de derin bir nefes aldı. Eski mimariye sahip okulun, basamaklarını tırmanan Lestrade'e yöneldiler. Buraya gelmeden önce Lestrade tarafından tüm gelişmelerden haberdar olmuşlardı. Hâlâ çocuğun yalan söylüyor olduğunu düşünmüyor olsa da müfettiş, her ihtimale karşı tedbirli olmak istiyordu. Bu yüzden Melora'yı peşine takmıştı. Ama Melora da, Sherlock'u sürüklemişti ardından.

Henry'nin teşhis ettiği şüpheli Owen'ı, dün gece evinden almışlardı görevliler. Aynı zamanda evde bulunan eşi de eşlik etmişti onlara. Owen'ı merkeze götürürken, eşini öpme bahanesiyle kadına bir şeyler söylerken yakalanmıştı ayrıca. Daha sonra sorguya çektiklerinde adam; çocuğun bir hata yapmış olduğunu, o saatlerde karısıyla evde vakit geçirdikleri söyleyerek kendini savunmuştu. Ama adamın elindeki yara ve polisler varken karısına bir şeyler söylemeye çalışması, savunması karşısında kimseyi ikna etmemişti. Karısına ne söylediğini sorduklarında ise ısrarla reddetmiş, sadece avukatının aranmasını istemişti. O esnada eşi Bayan Walker da sorguya çekilmiş ve eşiyle aynı cevapları sunmuştu polislere.

Şimdi ise çocuğun, kaçırıldığını iddia ettiği okul bahçesinde herhangi bir kanıt aramaktaydılar. Owen tutuklu değildi, ellerinde bir kanıt olmadığı sürece de onu gözaltında daha fazla tutamazlardı. Bu yüzden, bulunacak en ufak bir delille davayı kapatmak istiyordu Lestrade. Owen'dan şüpheleniyordu, geçmiş dosyası kabarık bir suçluydu ama Melora.. O, çocuğun yalan söylüyor olma şüphesini kafasına çiviletmişti. Ayrıca adam çocukla hiçbir alakası olmadığını, tanımadığını savunup durmuştu.

Lestrade, basamakların başında bekleyen müdüre hanımın yanına vardığında tokalaşıp selamlaştılar. Yanlarına varan Sherlock ve Melora'ya dönerken, onları takdim etmişti. Ders zili çalana kadar dışardaki tüm meraklı gözler onların üzerindeydi. Onlarca irili ufaklı gözün üzerlerinde olması Sherlock'u rahatsız etmişti ki derin bir nefes bıraktı. Sırf sıkılmamak için ve birazda Melora'yı olayların içinde gözlemleyebilmek adına bunu kabul etmişti.

Okul, büyük ve yeşilliği bol bir bahçeye sahipti. Arka bahçenin belirlenen sınırlarıyla ormanlık alanının bir ucu kesişiyordu. Eğer bahçe sınırından çıkıp ormanlık alana girmişler ise işler biraz daha zorlaşırdı. Ama şimdilik bahçe ve çevresini incelemekteydiler polisler.

"Müfettiş Lestrade! Bir şey bulduk galiba."

Uzaktan onlara seslenen polisin yanına ilerlediler. Çimlerin arasına çömelmiş, eldivenli parmaklarıyla özenle tuttuğu şeyi Lestrade ve peşinden gelen ikiliye gösterdi. Sherlock'u bulduğunda adamın bakışları, birbirlerini görmeye pek mutlu olmadıkları anlaşılmaktaydı.

layers of crime. sherlock holmesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin