14| dokunulmazlık anlaşması.

1K 204 349
                                    


0014. BÖLÜM ON DÖRT

— dokunulmazlık anlaşması.

───── Kelime | 7229 ─────

Melora ve Sherlock üst üste koydukları kutuları kucaklarken taksiden inmiş, evin kapısını çalmışlardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Melora ve Sherlock üst üste koydukları kutuları kucaklarken taksiden inmiş, evin kapısını çalmışlardı. Kapıyı açan Bayan Hudson, elleri kutlarla dolu ikiliye merakla bakıp geçmeleri için öncelik tanıdı. Sherlock, önden ilerleyerek kendi dairesinin bulunduğu kata çıkan merdivenleri aşmaya başladığında, Melora da ardından onu takip etmekteydi. Onlara sorgularcasına bakan yaşlı kadına karşı gülümseyip, her şeyin yolunda olduğuna dair göz kırpmıştı.

"Akşamları çalışıyormuş... Bunun Balon Adam'ın kimliğini saptanması için yeterli olduğunu mu düşünüyorsun?" Dairesinin önünde duran Sherlock'a, kutuların müddet verdiğince köşelerinden bakmıştı sorusunu yöneltirken.

Adam, tuttuğu iki kutuyu devirmemek için dikkatli davranırken kapıyı açmayı başarmıştı. Aralanan kapıyı ayağıyla itip, sonuna kadar aralanmasını sağladı. "Elbette hayır. Ama bu bir başlangıç. Bir önceki şüpheli havuzumuz bu şehirdeki tüm erkekleri kapsıyordu. Şimdi ise, sadece akşam çalışanlara indi."

Sherlock önüne çıkan ilk masaya kutuları bıraktı. Peşinden gelen Melora da adamın sözcüklerini onaylayacak sesler çıkarıp, ayağıyla çekiştirdiği sandalyenin üstüne bırakmıştı dikkatlice kutuları. Ellerini birbirine çarpıp, üstüne yapışan tüm tozlardan kurtulmaya çalışarak dönüp, Sherlock'a baktı. Üstündeki paltosundan ve siyah takım elbisesinin ceketinden kurtulan adam, kendi tekli koltuğunun üstüne bırakmıştı. Elleri beyaz gömleğinin kol düğmelerine yol alırken Melora'nın sorusuyla bedenini ona çevirdi.

"Yine tüm gece ayaktasın, değil mi?" Kutuları göstererek bakışlarını adamın yüzünden çekmemişti. Melora, adamın dünde uyumadığını biliyordu ve uyuması gerektiğini düşünüyordu. 1 saat bile olsa, vücudun dinlenmesi gerekti.

Sherlock, düğmelerden kurtardığı gömleğinin ucunu, kıvırarak dirseklerine kadar sıyırdı. "Beni durduramazsın, Melora. Uyumayacağım."

Kutuları tek sıraya indirme işlemini bitiren Melora, Sherlock'un yaptığı gibi palto ve ceketinden kurtulup giydiği kareli gömleğin kollarını dirseklerine kadar sıyırdı. Dosya kutularının kapaklarını açmakla uğraşan Sherlock'a bir bakış verip, kendi ve adamın çıkardıklarını alarak asmak için yanından ayrılmıştı. Birazdan zaten dosyaları her yere dağıtacaklardı, buna kıyafet dağınıklığı da eklensin istemiyordu.

"Seni durdurmaya niyetim yok. Yani, vücuduna yaptığın şey sağlıksız ama buna karışamam. Fakat bu iş bittikten sonra uyuman için seni zorlayacağım. Şimdi; Mariana Castillo'yu canlı ve sağlıklı bir şekilde bulacaksak, burada seve seve seninle uykusuzluk çekerim."

layers of crime. sherlock holmesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin