10| ses kaydı.

1K 223 88
                                    


0010. BÖLÜM ON

— ses kaydı.

───── Kelime | 5000 ─────

Son kalan sandviç parçasını ağzına atarken biten kahvesini önünden geçtiği çöp tenekesine postaladı genç kadın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Son kalan sandviç parçasını ağzına atarken biten kahvesini önünden geçtiği çöp tenekesine postaladı genç kadın. Cebinden çıkardığı peçete ile hızlı bir hijyen temizliğinde bulundu. Etrafta işlerini yapmakla meşgul, bedenleri uyku isteyen polis memurlarına baktı. Biri esnemesini bitirirken, bir diğeri onu takip ediyordu.

Bodrum katının önüne geldiğinde merdivenlerden atlaya atlaya indi. Sabahın bu saatinde, burada, ne yaptıklarını bilmiyordu. Sadece, sabah koşusu için uyandığında telefonunda Sherlock'un mesajıyla karşılaşmıştı. Sporunu ekip soluğu merkezde almıştı.

Geçmiş kayıtların biriktirildiği arşiv odasının kapısını aralayıp içeri geçtiğinde Sherlock'la bir süre bakışmışlardı. Onun mavileri altında ela gözlerini kırpıştırdı. Bir tebessüm yüzüne yerleştiren Melora, adımlarını masa başında, dosyaları yığmış Sherlock'a doğru attı. Adamın, dün gece uyuyup uyumadığından emin olamazdı belki Melora ama, yorgun görünmüştü gözüne.

"Sabahın bu saatinde, burada, ne arıyoruz?" Kendini boğmaya başlayan şapka ve atkısından kurtulup, Sherlock'un 'geç kaldın' bakışları altında ezilmişti. Tek yaptığı omuzlarını silkmek oldu. "Uyuyordum. Sen de uyuyan birine mesaj attın."

Olayı çok fazla uzatmadan önüne dönüp bulduklarına göz attı hızlıca Sherlock. Arşivi yerle bir etmesi oldukça verimli olmuştu kendi adına. "Katilimiz hakkında yeni bir teorim var. Daha önce de birisine saldırmış olabilir. Amy Dampier'in oturma odasından çalınan yüzük kutusunu düşünmeden duramıyorum."

"Evet, bir çeşit hatıra. " Melora, kendince mırıldanırken Sherlock'a biraz daha yaklaştı ve dosyaları daha yakından inceleme fırsatı buldu. Eline ilk geçen dosyayı bakmak için alırken, elinden hızlıca çekilip alınmıştı. Dosyanın elinden uçup gitmesiyle Sherlock'un göstermek istediklerine yoğunlaştı.

"Ayrıca hangi tür katillerin hatıra aldığını biliyorsun, değil mi? Seri katiller. Aldıkları eşyalar, kurbanlarını farklılaştırmalarına yardım ediyor. Amy'nin, katilimizin ilk kurbanı olmayabileceği ve benzer davalar olabileceği aklıma geldi."

Masa üstündeki yığılı dosyalardan birine el atıp fotoğrafı Melora'ya gösterdi. Bir kadının, boğulmadan dolayı oluşmuş boynundaki morlukların olduğu bir fotoğraf karesiydi. Gözlerini kısıp fotoğrafa daha çok odaklanırken, Sherlock devam etti sözlerine. "Eileen Renfro, 2 yıl önce Watford'daki evine gizlice giren biri tarafından vahşice dövülmüş ve boğazlanmış. Giderken yanına bir mücevher kutusu almış. Ama arkasından 46 numara ayak izi bırakmış."

Keyif aldığı ve özellikle Melora'nın vereceği tepkiyi merak ettiği noktaya geldiğinde durdu ve aldığı nefesi sırıtarak verdi. "Özellikle Amy ile arasındaki fiziksel benzerlikler dikkat çekiyor. İkisi de balık etli, uzun kızıl saçlı."

layers of crime. sherlock holmesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin