Nem hiszem el, hogy megint ilyet KELL csináljak!!! Megint itt vagyok!! Mert megígérteeeeem!!!
IGENNNN! Megígértem, úgyhogy ja itt dumálgatok/írogatok. És igen, csak én lehetek ilyen hülye, hogy 0:44-kor írom ezt meg. De ez van. Ha valaki emlékszik akkor tudhatja, hogy a köszönöm 2.0-ban, amikor is megköszöntem az 1K-t említettem valamit. Idézem:
'Remélem még az evek alatt gyűlni fog pár nezettseg es tehetek meg ki idiótábbnal idiótább reszeket a nezettseg gyarapodasárol'
Szóval ja, ez történt. És nem kellett éveket várnom, ami elképesztő.
Meg lett a 2K!!! Csupán 2 hónap alatt lett 1000-ből 2000!! Én ezt nem hiszem el!!! Komolyan nem értem ezt. Most vagy az történt, hogy a rokonaim megszántak vagy ami elképzelhetetlen, de sajnos VALÓSZÍNŰBB, hogy a wattpadon bóklászó emberek úgy gondolták megnézik a könyvemet.
Ez így este/hajnalban kicsit sok volt! Szegény barátnőm bánta mert neki visítozok meg rángatom a karját. Hát, igen. Így járt!
Minden hülyéskedést félretéve, nem tudom, hogy tudnám kifejezni a hálámat. Nekem az álmaim egyike az az, hogy népszerű legyen a könyvem. Olvasom sok ember könyvét és azt látom, hogy van vagy 20 rajongó, aki rögtön kommentel, hogy ilyen jó olyan jó a könyv. Nos, nekem egy egy álmom.
Még nagyjából új wattpados 'íróként' ez a 2K és az a pár ember is rengeteget jelent, akik támogatnak vagy épp csak meghozzák ezt a nézettséget. Nem akarok telhetetlen lenni. Amit leírtam egy álom, benne van az is, hogy ndm valósul meg. Ha ez lesz nekem ez is jó, hogy nem is 20-an de 1-2 ember van akinek tetszik ez a sztori.
A karácsonyi különkiadásomhoz érkezett kettő komment. Fantasztikus érzés volt látni azt, hogy van akik 'imádják' a könyvemet. Borzasztóan örülök annak, hogy tetszik amit alkotok. Ez fantasztikus érzés.
És külön köszönöm. Azzal, hogy azt írtad ez a kedvenc könyved hatalmas önbizalom löketet adtál. Nagyon szépen köszönöm!! Remélem tudja az akiről szó van.
Ha nem legközelebb megjelölöm csak ezt ilyen személyesre akartam!Nagyon szeretem ezt a könyvet mert Hailey-t olyanra írtam amilyen en vagyok. Mármint jellemileg (nekem nem barna a hajam)
Mindenkinek köszönök mindent!!!
Lili❤
DU LIEST GERADE
Beside You (c.t.h.) [BEFEJEZETT]
Fanfiction" - Sajnálom - mondtam és belenéztem könnyáztatta szemébe. - Dehogy sajnálod! Tűnj az életemből! Gyűlöllek Calum! - csapta be az ajtót. Hallottam, ahogy sírva valamit a földhöz vág. - Szeretlek Rosie. Sajnálom - suttogtam magam elé és elindultam haz...