köszönöm?

323 16 0
                                    

Szóval hát ennek is vége...ez az első könyvem amit végig írtam és hát huh...nagyon jó érzés.

Akkor beszéljünk kicsit az "írási karrieremről":
Szóval én mindig írtam, kisebb koromban újságokat amiket aztán eladtam családi körben. Tavaly kezdtem el ténylegesen írni. Az egyik barátnőmmel írtunk egy könyvet (amiből aztán nem lett semmi). Ezt az követte hogy elkezdtem Ashton-nal egy könyvet viszont jött egy másik ötlet. És ez így ment elég sokáig. Van vagy 6 befejezetlen sztori a laptopomon. Aztán jött AZ ötlet amiből végül a Beside You lett. Megfogadtam hogy ezt befejezem és hát megvalósult.

Szeretném megköszönni azoknak akik elolvasták a könyvem mert napról napra az adta a biztatást a sztori folytatására hogy láttam a nézettség gyarapodását. Nagyon szépen meg szeretném köszönni a 600+ olvasót, és remélem ez még nőni fog.

Szeretném megköszönni Vivi_Langdon - nak mert ő volt a legaktívabb olvasóm. Like-olta a részeket és az epilógushoz még kommentelt is aminek nagyon örültem.

A másik pedig Shioriiy aki szintén like-olgatta a részeket és ezt is nagyon szépen köszönöm.

És még forthepeoples_sarah-t is ideírnám mert bár ő nem like-okkal és kommentekkel segített, hanem bármikor amikor nem volt ötletem segített, néha at is olvasta a részeket hogy jó-e stb.

Ami pedig a Beside You-t illeti...én borzasztóan szerettem írni, de mindennek vége van egyszer. Tervezem a másosik évadot, ötletem is van már hozzá, de még nem most akarom elkezdeni. Az ok pedig hogy szeretnék valami mást írni most.

Nos ha már az új könyvnél tartunk, szintén Calumosat tervezek, aminek hamarosan megtaláljátok a prológusát a profilomon. Ha esetleg valaki nem követ és érdekelné ide is ki fogom tenni ha elkezdem.

Köszönöm ha eljutottál idáig. Nemsokára újra jelentkezem.

UI.: Ha valakit érdekel lehet kérdezz-felelek velem és a könyveimmel kapcsolatban. Szóval ha szeretnél valamit tudni várom a kérdéseket.

Lili💞💖

Beside You (c.t.h.) [BEFEJEZETT]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora