Part 21

270 11 14
                                    

كانت غوري ومنذ ان عادت من الشركة وتناولت الغداء مع والدتها التي جلست معها علي الترابيزة دون ان تتناول شيئا فهي قد اعتادت ان تاكل مع زوجها وبعدما توفاه الله اصبح شيفاي هو من يحل محله عندها في كل شئ وهي تجلس بغرفتها تتحدث مع كابير صوتيا علي الماسنجر ...

كابير : انتي فعلا مجنونة بجد ...

غوري : طب بذمتك مش عندي حق في الشكوك والظنون اللي بفكر فيها ...

كابير : حتي لو كانت صح المفروض ما تحسسيهاش ولا تحسسيه بحاجة لحد ما تتاكدي او حد فيهم يقولك ...

غوري : مش هقدر استني انت مش عارف ...

كابير : عرفيني يا مغلباني ...

غوري : مغلباك ... بقي انا مغلباك والا انت اللي مخلي عينيا في وسط راسي والبنات حواليك ... وكل ما ادخل عليك القيك بتكلم دي وبتضحك مع دي ... جننتني اكتر ما انا مجنونة ...

كابير : ههههههههه ... ايه بتغيري عليا ...

ارتبكت ...

غوري : اغير ... لا طبعا انا لا يمكن اغير ...

كابير : نعم نعم ... يعني ايه بقي ... انتي مش بتحبيني والا ايه...

غوري : طبعا بحبك ... والا انت عندك شك في كدا ...

كابير : الصراحة الواحد معاكي مابقاش عارف حاله ...

غوري : ليه ان شاء الله ...

كابير : يعني افهم من كلامك دا ايه ... ازاي بتحبيني وازاي ما بتغيريش عليا ... افهمها ازاي دي بقي ...

غوري : وهو يعني لازم اغير عليك عشان تعرف اني بحبك ...

كابير : اومال افهم منين انك بتحبيني وحبي كدا مشعلل جواكي...

غوري : في طرق تانية كتير ممكن تفهم منها ...

كابير : الطرق التانية دي لما نبقي مع بعض في بيت واحد اكيد هعرف منها لكن وانتي في مكان وانا في مكان هعرف مين ...

غوري : يوهههههه يا كابو ... شوف احنا كنا بنتكلم في ايه وانت خلتنا نتكلم في ايه ...

كابير : غوري ما تهربيش وردي عليا ...

غوري : هقولك ايه يعني ... ايوة بغير عليك ... وغيرة تموت كمان ها قولت ايه ...

كابير : طب ما انا عارف بس كنت بجرجرك عشان اسمعها منك ومش فاهم ايه لازمة اللف والدوران والمدوحره معاكي ...

غوري : ايه ... يعني ايه المدحورة دي ...

كابير : ههههههههههه ... مدحورة ... اسمها مدوحره مش مدحورة ...

غوري : ما علينا ... معناها ايه ...

كابير : تقدري تقولي كدا زي اللف والدوران ... المعافرة ... كدا يعني ...

حتي آخر العمر  ✅✅✅✅✅حيث تعيش القصص. اكتشف الآن