كان قد انهي تلك المفاجاءة التي يعدها اليها حتي يصفي الاجواء المشحونة بينهما ...
نظر الي تلك المائدة الصغيرة التي اعدها وابتسم ...
شيفاي : هتعجبها انا متأكد ...
لينتبه علي رنين جواله ...
اتجه حيث تركه ونظر اليه ليتفاجاء به ...
شيفاي : ايه اللي جابني علي بالك يا سي اومكارا ...
واجاب ...
شيفاي : اهلا اهلا اوم حبيب قلبي ...
اوم : ايوة ايوة كلني بالكلام عشان ما ادخلش فيك ...
شيفاي : وتدخل فيا ليه ...
اوم : ليه ... انت يا ابني مش قولتلي بس اوصل اكلملك المدرب واكلمك ...
شيفاي : ايوة حصل ...
اوم : ولما هو حصل تقدر تقولي روحت انت ليه وكلمته وخليت شكلي زي البطاطسية وانا بكلمه عنك ...
شيفاي : بجد طب وايه الجديد ما انت راسك زي البطاطس يعني...
اوم : شيفاي بطل غلاسة واسمع بجد ...
شيفاي : ماشي ... عايز تقول ايه ...
اوم : انا لما كلمت رودرا قالي اخبار مش عارف بصراحة نتيجتها عليك ايه ...
شيفاي : قالك ايه ...
اوم : شيفاي انت بجد مش عارف اللي عندي والا عارف وبتستهبل ...
شيفاي : لا والله مش عارف حاجة ...
اوم : مع ان قلبي مش مطمنلك ومش مصدقك بس هقولك...
شيفاي : خلاص قول ...
اوم : اسمع يا سيدي ... انا لما كلمت رودرا وسألته عن حالتك وكدا فقالي ان حالتك اتحسنت كتير وتقريبا كدا اعصاب رجلك رجعت تستجيب ودا اللي اكدهوله الدكتور بتاعك لما كلمه علي ملاحظاته عليك وانت في الجلسات معاه...
شيفاي : اوم انت بتتكلم بجد ... والا بتقول كدا بس عشان ترفعلي معناوياتي ...
اوم : لا بجد وفعلا رودرا اكد عليا انك ممكن لوحدك تحاول تقف وتتحرك لان انت رجلك السليمة رجعت تتحرك وكانت المشكلة في رجلك المصابة بس دلوقتي لو قدرت تتحرك وحابب هتقدر ...
لم يعرف كيف امتلاء صدره بفرحة عامرة وكبيرة ...
شيفاي : فعلا يعني انا دلوقتي اقدر امشي ...
اوم : لو عايز ... بس لازمك تدريب يعني انت بقالك كتير قاعد وهيبقي صعب عليك انك تجرب لوحدك فهو اتفق معايا اني اكون معاك وانت بتتمرن علي المشي فاهم ...
شيفاي : خلاص هكلمك ونتفق علي المواعيد اللي بيها نقدر نتمرن من غير ما انيكا تعرف او تحس بحاجة ...
أنت تقرأ
حتي آخر العمر ✅✅✅✅✅
RomanceThis story is about a young girl and a young man who will face the world for their love. Will they win?