Vazgeçti benden sevdiğim kadın
Terk etti gitti gitmiyor tadın
Ne cismin kaldı bende ne de adın
Yaşatmaz beni içimde yanan bu yangın*Rabia'dan
Ve büyük gün gelmişti. Evleniyordum ve evleneceğim kişiyi ilk kez görecektim. Ne kadar iğrenç bir şeydi. Sırf çocuklar için buna katlanacaktım. Eğer Neslihan yaşıyorsa ve geri dönerse ona çocukları vermeyi de düşünmüyordum. O bırakıp gitmişti,onların annesi artık bendim. Nasıl kötü işlere bulaştığını aklım almıyordu. Gerçi kendisi bulaşmamıştı ama kocası olacak adam oldukça kötü biriymiş. Nasıl bu hataya düştü merak ediyordum.
İzimizi kaybettirmek için uzak bir yere taşınacaktık. Böylece onlar da meraklanacaktı. Her türlü izlenme ihtimaline karşı her şey benim iznim dışında gerçekleşiyor gibi olacaktı ki benim de alıkonulduğumu düşünsünler. Gerçi o adamın çocukları için geri döneceğini sanmıyordum ama onlar inanmışlardı ve ben de itiraz etmedim. Korna sesinin gelmesiyle son kez topladığım eşyalara göz attım. Kızlar için iki bavul benim için de bir bavul almıştım. Aslında daha çok kıyafetim vardı ama kafamı tazelemek için kendimi alışverişe vermeye karar vermiştim. Nereye taşınacağımızı da bilmiyordum ama umarım düzgün bir yerdir. Tanımadığım bir adamla aynı evde yaşamak nasıl olacak merak ediyordum ama en son olarak o konuyu düşünmeye karar vermiştim. Bavulları alıp kapının önüne çıktığımda karşımda bir araba bekliyordu. Bavulları onlara teslim edip arabaya bindim. Yalnız değildim. Şoför, o gün gittiğimizde konuştuğum adamın yanında dikilen adam ve yeni birisi. Kafamı cama yaslayıp kendi düşüncelerime daldım.
"Rabia Hanım bu planı çocukları almak için de yaptığımız için evlilik hakkında ayrıntıları konuşmamız lazım. Çünkü sizin evliliğinizi kontrol etmek için bir süre evinize gelip evliliğinizi gözlemleyecekler."
"NE?"
"Maalesef kurallar böyleymiş Rabia Hanım,yani evinizde tam bir aile ortamı oluşturmanız ve Burak Beyle biraz samimi olmanız lazım." Nereden çıkmıştı bu kurallar şimdi.
"Başka yolu yok mu?"
"Maalesef yok. Ayrıca ilk seferde sizin çocukları alma durumunuzda evraklar değiştirildiği için size ekstra dikkat edeceklerdir. Siz ne kadar yapmadığınızı söyleseniz de yine de bir şeyler anlamış olmalılar."
"Anladım."
"Ben kurguyu yaptım. Siz kendinize göre değiştirirsiniz. Ayrıca ikiniz hakkındaki bilgiler de bu kağıtlarda yazıyor. İki tarafında bunları bilmesi gerekiyor. Lütfen dikkatli olun. Tarih yazmadım çünkü zaten kolay unutulan bir şey. Asıl ezbere bilmeniz garip kaçabilir." Çok riskli bir işti ve beni heyecanlandırmıştı. Bilgiler yazan kağıda baktım.
Adı: Burak
Soyadı: Güneş
Sevdiği Yemekler: Bamya, iskender,şehriye çorbası
Sevmediği Yemekler: Yok
Alışkanlıkları: Müzik dinlemek, film izlemek
En Sevdiği Film: Geleceğe Dönüş
...
"Bunlar gerçek bilgiler mi?"
"Evet."
"Benimkiler nasıl yazıldı ya?"
"Feyza Hanım'dan aldık." Feyza nasıl biliyordu acaba?
"Bir bakabilir miyim?" Baktığı kağıdı alıp okuma başladım. En sevdiği yemek barbunya.
"Barbunya mı? Siz uydursanız daha mantıklı olabilirdi. Makarna yemeyi severim. Her türlü makarnayı severim,barbunya da severim ama ilk sırada olmaz ki."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gençliğin İzleri'Silinemeyen Hatıralar
AzioneLisede 5 yakın arkadaş, Lisenin sonunda işlenen bir cinayet, Ve alınan cinayeti gizleme kararı. Aradan yedi sene geçtiğinde hala o günün acısını yaşayan 4 genç. Peki ya 25 yaşından sonra her şey düzelecek miydi? Yoksa intikam planlarıyla her şey dah...