Somon garfield /Mektup/alıntı"Mektuplarından birinde, yüreğinin benimle çarptığını yazmışsın. Güzel o zaman. Yüreğin emin ellerde, ona çok iyi bakacağım. Şu anda ayrı geçen günlerimize üzüleceğine, lütfen beraber bizi bekleyen geleceği düşünerek mutlu olmaya çalış. Zor, ben de biliyorum, zira ellerim ne kadar boş kaldıklarının farkındalar.
Seni seviyorum."Takip etmeyi veoy vermeyi unutmayın lütfen
İyi okumalar 💓
********
Bu kadından inanılmaz nefret etmiştim, sebebsiz yere değildi gözlerinde ki sinsi bakış bu kadının sürtük olduğunu kanıtlar nitelikteydi.
" Sevgi Hanım benim fransada ki sağ kolum diyebiliriz aynı zaman da arkadaşımdırda" Affanın gözlerine baktım nefretle, hayatında şu orusbu kadar değerim yokmuydu sahi!!
"Ah hayatım sadece arkadaşmıyız, üzülüyorum ama" şuh bir kahkaha atıp elini aşağıya indirdi.
Affanın bacaklarına!!
Demek onunla yattın seni adi piç!!!
Ve bu sürtük bunu resmen gözüme sokuyordu,
Beni biliyordu geçmişimizi ama şunu bilmiyordu
Benim gerçekleri öğrendiğimi bilmiyordu!!
Ama öğreneceklerdi!!!
"Yattığınız bir kadına arkadaşım derseniz ben samimiyetinize inanmam, sürtük yerine koymuş olursunuz o kadını çünkü" sözlerim sert gözlerim den ise nefret akarak baktım Affanın gözlerine,
Ama sürtük kısmında sevgiye bakmış olabilirdim, hemde yamuk bir gülüşle.
" Ah bilirsin erkekler işte ihtiyac meseleleri onunla arkadaşız ama ihtiyaclarımızı da gideriyoruz bir tek ben yanında kaldım diğer kızlar gibi tek gecelik olmadım"
Bu kadın tam bir sürtüktü!
Affan ise sesini çıkarmıyordu, ne söylediklerine ne de aşağıda olan eline!!
"Bir ihtiyaçtan ötesi değilsin ozaman kendin söylüyorsun, bu arada bir kadın kendini bu kadar basitleştirebilir" çekinmeden bunları söylemem onu sinirlendirmişe benziyordu ama bu daha başlangıçtı. Bir yandan yemek yiyor onları önemsemiyormuş gibi davranıyordum ama bir yandan da lafı gelişine gönderiyordum.
"Bu konuyu kapatsak mı genç bayanlar ne dersiniz" Ömer babanın konuşması ile ona döndüm ağzımı açacakken sevgi benden önce davrandı.
"Bence de kapatalım Firgun hanım babanızın yanında biraz konuşulmaması gereken konulardan konuşuyorsunuz bende size uymak zorunda kalıyorum"
Bu sürtük ne yapmaya çalışıyordu Tanrı aşkına!!
"Nerde nasıl konuşacağımı bilen bir insanım, Araf bey ile seks hayatından bahseden sensin ve sana ayak uyduran da benim" masada ki peçeteyi alıp ağzımı sildim. "Ayrıca bana hanımefendi bir kadın ayakları yapmadan Araf beyin bacağında ki elini çekip konuş ozmaan daha ciddiye alabilirim seni"
Sevgi ağzını açmaya yeltenirken onu Affan susturdu ve yerinde biraz kıpırdandı sevginin eli şimdi masanın üzerindeydi.
"Konu tatsız bir yere gidiyor uzatma sevgi" Affan az önce o sürtüğün tarafını mı tutmuştu!!!
"Kızım sen de uzatma yemeğini ye lütfen!" Ömer babanın sesi hem rica hem emir içeriyordu ama ben bugun kimseyi umursamıyordum.
"Ah Araf sırf senin ve Ömer bey için susuyorum ben kesinlikle haddimi aşmam tatsızlık çıkmasın diye susuyorum bunu bil"
Bakışlarımı ona çevirip tek kaşımı kaldırdım
"Ya ben tatsızlık çıksın istiyorsam, lütfen susma" alayla konuşup su bardağını tekrar elime aldım sinirden ellerim titriyordu az kalmıştı patlamama
Çok az!!!
Affan ve Ömer baba bakışlarını bana çevirmiş ne yapmaya çalıştığımı anlamak ister gibi bakıyorlardı.
Umursamadım bu sürtük benim sinirlerimi kamçılamıştı!!!!!
Sevgi ile birbirimize bakıyorduk ve kendinden emin gibi davranıyordu bu masum ayakları bana sökmez sürtük,Sinsice gülümseyip elini ağzına attı,
Ben ne olduğunu alamazken gözlerinin dolduğunu fark ettim
Ne!!! Ciddimiydi bu sürtük yapacağı şeyi tahmin etmiştim nedense!
"İnanamıyorum evinize gelen bir misafire bu şekilde mi davranıyorsunuz, yemeğin başında beri bana ahlaksız imalar yapıyorsun Ah ben buna daha fazla dayanamayacağım" diyip timsah göz yaşları ile ağlamaya başladı.
"Firgun misafirimizden özürdile hemen!" bakışlarımı Ömer babaya çevirdim yanlış mı duydum diye.
Hayır yanlış duymamıştım sert bakışlar ile bana bakıyordu ve gayet ciddiydi
"Sen firgunun kusuruna bakma sevgi kızım o biraz gergin bu aralar eminim hatasını anlamıştır değil mi firgun?"
Sürtük bana alttan alttan sinsi bakışlar atıyordu,Affan ise ifadesiz bir suratla olanları izliyordu.
"Özürdilemeyeciğim baba" kesin ve net sesle cevap vermiştim ama aldığım yanıt beni hayal kırıklığına uğramaktan başka birşey yapmamıştı, sesi ilk defa bana karşı bu kadar yükselmişti.
"Hemen sevgiden özür dile fürgun!!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AH-İ ZAR
Romance"Gittin ne kokun kaldı ne yüzün bir içimde ki sen kaldın biraz da hüzün..... " +18 içerikler mevcuttur !