İnstegramın 🔴⚫naz.dar01
Keyifli okumalar arkadaşlar 🙏
🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼
"Sen şuan sağlıklı bir karar alamazsın, şimdilik bu düşünceyi kafandan sil herşeyi sil sadece dinlen birkaçgün burda kal. Bir karar almak istiyorsan ozaman karşı çıkmayacağım" hakanın yumuşak sesi ile kafamı ona çevirdim.
Üstü üstüne yaşadığım olaylar beni psikolojik olarak yormuştu, haklıydı önce kendimi toplamam lazımdı sonra en doğru olanı yapmalı ve devam etmeliydim yoluma. Kendimi zorlayarak gülümsemeye çalıştım.
"Haklısın bu ben değilim, tafsiyeni dinleyeceğim" boğazımı temizleyip elimi ellerine götürdüm hafif baskı uyguladım. "Hakan daha yeni tanıştık saçma bir amaçla bir araya geldik ama seni tanıdığım için mutluyum, olmayan bir abisin benim için artık"
Sözlerimden sonra benim aksime onun yüzünde içten samimi bir tebessüm yer buldu.
"İki insanda aynı kandan geliyor ise kandaş olur, ama iki insan aynı acıda yoğrulmuş ise kardeş olur." çenemi tutup alnıma bir öpücük kondurdu "Dünya ahiret kardeşimsin bundan sonra firgun" boşlukta duran ellerimi kaldırıp bedenine sardım oda sarılmama karşılık verdi.
Bir insanda güven sezmeyeli uzun zaman olmuştu, bu duygunun getirdiği hassasiyet ile gözlerimden usul usul döküldü gözyaşlarım.
"Bugün son kez ağla bir daha ağlamana izin vermeyeceğim çünkü" bir süre sarılarak ağladım.
Bu senin için döktüğüm son göz yaşı olacak Affan, bunca zaman öldü sanıpta içimde yaşattığım seni bugün kendi ellerim ile yüreğimin kurak topraklarına mezar açıp gömüyorum.
Bedenimden ayrılan kolları ile geri çekildi hakan "Kalk hadi yemek yapalım birşeyler yiyelim" yüzümde ki ıslaklığı giderirken ellerimle kafamı sallayarak onayladım.
İştahım yoktu ama bana bu kadar destek olan bu güzel yürekli insana da hayır demek gelmedi içimden.
Bu defa içten bir gülümse gönderdim."Ne yapacağız mutfak konusunda pek başarılı olduğum söylenemez"
"Sen bir kadınsın ben erkek olduğum halde yemek yapabiliyorken sen nasıl yemek yapmayı bilmiyorum dersin" yapmacık olduğu belli olan sinirli ifadesi ile benimle dalga geçiyordu resmen.
"Yemeği sadece kadınlar yapacak diye birşey yok, bu olması gereken birşey yani erkekler de gocunmadan yemek yapabilmeli hem ayrıca bilmiyorum demedim.Pek başarılı değilim dedim ikisi ayrı şey"
"Yumurta yapabiliyormusun?" ciddimisin dergibi sağ kaşımı kaldırdım. Yüzümün haline bir kahkaha patlatıp aykalandı oturduğu tekli koltuktan,ellerini havaya kaldırdı teslim olurcasına.
"Tamam tamam şakaydı,Markete inmem lazım gelmek istermisin?" kafamı olumsuz anlamda salladım uzun süredir yapışıp kaldığım koltuktan kalkarken.
"Sen markete git bende sakıncası yoksa bir duş almak istiyorum" çekinmiştim açıkçası biraz. Kimsenin düzenini bozmak istemiyordum.
"Elbette alabilirsin üst katta banyo sen rahat rahat al duşunu ben 1 saate ancak gelirim zaten" kapıya doğru ilerlerken devam etti "Yedek havlu var banyoda hadi ben kaçtım" diyip çıktı odadan.
"Teşekkür ederim sarı oğlan" arkasından bağırırken yüksek dozdaki kahkası kulağıma çalındı.
Hakan gittikten sonra bana verdiği standart sade odayı toplayıp kıyafetlerimi de alarak çıktım odadan.
Ev dublexti,giriş katta salon mutfak ve misafir odası vardı sabah dikkatli bakmamıştım ama şimdi gördüğüm kadarı ile ferah ve güzel bir evdi salonda modern yeşil koltuklar ve televizyon bir kaç süs eşyası sade ama dolu gösteriyordu salonu.
Beyaz mermer merdivenleri çıkıp üs kata ulaştım karşıma ki cam kapının ardından gözüken şehir manzarasına hayranlıkla baktım onun dışında dört kapı vardı kapıların hepsini tek tek kontrol ettim.
Biri yatak odası diğeri kütüphane ve çalışma odası biride boş bir misafir odasıydı,sağ tarafta kalan son kapının banyoya ait olduğunu açarak anlamış oldum duşa kabin ve bir klozet vardı orta boylarda çokta küçük olmayan bir banyoydu.
Sıcak suyu açtım su ısınırken kıyafetlerimden kurtulup kenardaki kirli sepetine alıp suyun altına girdim.Kendimi uzunca bir süre temizleyip işimi bitirerek buhar dolu banyodan çıktım.Çalan kapı zili ile merdivenleri hızlı adımlar ile indim, Hakanın ince düşüncesi gülümseme sebeb oldu kapıyı açtığım da yüzümde ki gülümseme yavaş yavaş soldu.
"Sen-nn?"
Ne işi vardı burda, nasıl buldu yerimi!
🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁
Evet bölümü nasıl buldunuz?
Lütfen oy vermeyi ihmal etmeyin ve düşüncelerinizi yorum yaparak belirtin 😊💓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AH-İ ZAR
Romance"Gittin ne kokun kaldı ne yüzün bir içimde ki sen kaldın biraz da hüzün..... " +18 içerikler mevcuttur !