O pár týždňov neskôr
Zistila som čo to tu schovávajú. A to iba vďaka tomu že som sledovala "svätú trojcu". Určite by otec nič také nechcel! Ako ho ty idioti môžu niečo také obviňovať. Je víkend čiže hneď idem za ním. Keď som bola pri komnate tak som zaklopala. "Ďalej" povedal to takým otravením hlasom. "Ahoj" "Aj Lerona, čo tu chceš?" "Musím ti niečo povedať o tej "svätej trojce" " "Potter, Weasley a Greangarova?" "Áno, obviňujú ťa že chceš ukradnúť kameň mudrcov!" "Hádam im neveríš." "Nie neverím iba som ti to išla povedať že čo budeme robiť?" "Mi? skôr ja Lerona. A som jeden s mnoha učiteľov ktorý ten kameň chráni. Odkiaľ vôbec oni o ňom vedia? A kto ho naozaj chce?"
"Myslím si že ten Quirel. Je taký divný a cítim z neho zlú auru." "To si myslím aj ja. Dobré choď už do klubovne. Zachvilu bude večierka." "Dobré, dobrú." Išla som do klubovne ale po ceste som zbadala levitaciu ruku. Tak som išla po mali za ňu a aby ma majtel tej ruky nezbadal a nepočul. Vstúpil do nejakej miestností a ja pomalí tiež. Bolí tam stĺpy tak som sa za ne schovala. Bolo tam nejaké zrkadlo. Nevedela som čo ukazuje. Ale nabrala som odvahu a išla som za ním. "Potter čo to je." "Zrkadlo z Erisedu" odfrkol si. "Postav sa sem. A povedz čo vidíš. Môjho otca a Mamu. A je tam ešte jedna osoba ale tá je rozmazaná." "Rozmazaná? To nie je možné." Niekto otvoril dvere a mi sme sa rýchlo otočili že kto to je. Dumbredor. Iba on. Už ste zistili čo to ukazuje? Potter povedal "nie"
A ja "možno niečo tuším." "Hovor dieťa. " "Ukazuje to po čom túžime. Po tom čo naše srdce najviac túži."Presné si naozaj múdre dievča. Čo si tam videl ty Harry" "matku a otca" "Lili a Jamesa. Však?" "Áno" "a ty si tam videla čo?" "Otca a Mamu a ešte rozmazanú osobu. Pravde podobne môj braček, moje dvojča." "Správne. Ale už by ste tu nemali byť, keď pri tom zrkadlu budete tak tu budete na furt nebudete ani jesť ani piť. Zomriete tu. A musím vás poprosiť aby ste to zrkadlo už nehľadali." "Dobré" povedali sme naraz "dobré už choďte." Išla som do svojej klubovne a ľahla si na pošte a zaspala.
YOU ARE READING
Rozdelené Dvojčata -[Upravuje Sa]-
FanfictionPoznáte ten pocit, že vám niečo chýba? Presne takýto pocit mám ja. Od môjho otca Severusa Snapea som zistila, že som mala dvojča, no pry pôrode zomrelo. Matka skolabovala. Ja tomu však neverím a k tomu náš temní pán čoskoro povstane a všetko sa zme...