Harryho pohľad
Bol som v klubovni s Fredom, Georgom, Ronom a Hermionou. Rozprávali sme sa tam o veciach ako napríklad Voldemort alebo ako sa niekoho zbaviť lebo tá Pansy mi už leze na nervy. No asi po hodine rozprávania som si zahral s Ronom čarodejnícký šach. Hermiona už išla spať a dvojičky nás pozorovali a dávali si sázky. Ako napríklad kto vyhrá. Kto koho prvý vyhodí a tak ďalej. No boli sme prerušení klopaním na obraz. Kto takto neskoro môže klopať. Chrabromilčan to nebude žiadny veď každý vieme heslo. Alebo Nevil ho zas zabudol. Otvorili sme a tam stál Draco. "Čo tu chceš Malfoy." "Lerona ťa potrebuje Potter. Tak si pohni." "Na čo? Čo sa jej stálo?" "Nevieme. Nič nám nepovedala iba to že ťa potrebuje." išieli s nami aj Fred s Georgom oni sú pre ňu ako bratia. Keď sme prišli ku klubovni Draco sa ku mne otočil a zdvihol obočie. "Vážne si myslíš že neviem vaše heslo veď sem chodím s Blaisom." Prevratim očami. Povie heslo a vojdeme dnu. Iba vidím ako Lerona leží pri Blaisovi. "Čo sa deje?" "Nevieme ale teraz spí" frad si sadne pri ňu a hladká ju po hlave. "Vôbec nič vám nepovedala?" "Nie iba na chodbe do mňa narazila a už v tedy bola uplakaná. Tak som ju zobral do klubovne." "A kde si všetci slizolinčania?" "Niektorý sa učia niektorý spia, niektorý hrajú hry v izbách. A niektorý sú vonku." Povie Draco otrávené. Lerona sa zobudila a keď vidí že kto ju hladká po hlave usmiala sa a stielka jej ďalšia slza. Zažíva viac zlích veci než ja. "J..je tu H.. Harry" "áno som tu" postavila sa a išla ku mne a objala ma. Nechápem čo sa deje ale zas mám pocit že mi nič nechýba už. "Harry poviem ti to skrátené. Lyli Potterova je moja mama a bývalá žena severusa snapea. Lenže sa zamilovala do Pottera teba si zobrala a rozdelili nás. Neviem kto presne nám zabil mamu ale chcem to zistiť." Pozeral som sa na ňu ako na spasenie. Čiže.. "čiže sme súrodenci." "Sme dvojičky preto som mala pocit že mi niečo chýba." Objal som ju silnejšie. rozplakala sa a obimutie mi hneď oplatí. "Veď našu mamu zabil Voldemort." "Neviem či je to pravda." "Kto iní by ju zabil?" "Brumbal" všetci sme sa na nu pozreli ako na smrť. "Tom alias lord Voldemort je môj druh. A je tu na rokforte. Je to náš učiteľ OPČM." Teraz nám všetkým padla sánka. "Dobré jedna šokujúca správa za druhou"
CZYTASZ
Rozdelené Dvojčata -[Upravuje Sa]-
FanfictionPoznáte ten pocit, že vám niečo chýba? Presne takýto pocit mám ja. Od môjho otca Severusa Snapea som zistila, že som mala dvojča, no pry pôrode zomrelo. Matka skolabovala. Ja tomu však neverím a k tomu náš temní pán čoskoro povstane a všetko sa zme...