O pár dní neskôr
S Tomom sme sa dnes dohodli že svadbu budeme mať o týždeň. Čiže ďalšiu nedeľu. S Tomom sme preberali kto všetko príde. A dohodli sme sa tak že prídu. George, Fred, Blais, Harry, otec, Draco, Narcisa, Lucius, William nejaký kamaráti zo slizolinu, a nejaký tych jeho najvernejší smrtožruti. Môj svedok bude Harry a Tomov Lucius, otec ma berie na "oltár". Svadbu budeme mať v lese.(Predstavte si to všetko čierne, zelené a veľa veľa svetielok)
Hostinu vo veľkej sále na Riddle Manor s veľkými francúzskymi oknami.(Zas všetko čierne a zelené)
S Harry ideme nakupovať svadobnú kyticu a šaty.(Predstavte si namiesto toho bieleho zelenú)
Keď sme prišli domov tak som si odložila šaty do skrine a kyticu do vázy. Potom som išla za Williamom a Dracom. S Williamom je pre mňa ako starší brat keďže nás učí veľa vecí. "Ahojte. Čo robíte?" "Hráme šachy. Chceš si zahrať?" Spital sa William. "Jasné, rada." S Williamom som 2 hry vyhrala a 3 prehrala a s Dracom som 4 hry vyhrala a raz prehrala. Tom prišiel za nami že je už dosť hodín. Išla som s Tomom do našej komnaty. " malí by sme ísť pozvať hosťou ktorých chceme na svadbe. Prídeme k nim osobne alebo spravíme ples?" "Neviem Tom nechám to na tebe." "Tak k ním pôjdeme osobné. Zajtra ideme Luciusovi a Narcise, potom Rudolfusovi a Bellatrix určite tam bude aj Rabastan. A potom na ďalší deň pôjdeme k ďalším." "Fredovi a Georgovy pošlem pozvánku cez sovu, ostatné pozvánky dám osobné teda." "Dobré poďme už spať, určite si unavená." "Dobrú Tom" "Dobrú"
Na ďalší deň sme vstali až na obed. Paráda. Neviem ako to budeme stíhať ale ok. "Draco ideme k vám. Ideš snami?" "Dobré aj tak musím predstaviť rodičom môjho druha." Dala som si zelené šaty po kolená.A odmiestnily sme sa na Malfoy Manor. Privítali nás škriatkovia. A odprevadili nás do jedalene. Tam už čakali Lucius s Narcisou. Pozdravili sme sa a sadli si pri nich. Škriatkovia nám doniesli obed a jedli sme. Luciusovi a Narcise som odovzdala našu pozvánku. A prijali naše pozvanie. Už sme sa iba rozprávali o svadbe a Tom sa opítal Luciusa či nepôjdem za jeho svedka. Draco povedal o svojom druhovi a Lucius to veľmi dobre zobral. A po pár hodinách sme išli na večeru k logwudovcom. Rozlúčili sme sa a odmiestnily sme sa na Logwood Manor. Tam nás zas privítali škriatkovia a tak ďalej podstate to isté ako u Malfoyovcoch. Potom sme išli domov sa vyspať na ďalšie podobné dní. O tri dni máme svadbu a mi nemé skoro nič nachystané. Tak sa do toho pustíme aj škriatkami. Harry mu to pomáha zdizajnovať. Po celom dní máme nachystaný svadobnú sálu. Na ďalší deň sme chystali kde budeme stále s Tomom svadbu. Deň svadby som išla s Harrym ku kaderníčke. A na nechty. Svadobný účes je jednoduchý a nádherný.
(Čisto čierne vlasy)
Nechty mám čierno zelené.Išli sme už domov a tam mi Harry pomohol nachystať sa. Prišli za námi aj Narcisa s Bellatrix. Pomohli mi obliecť šaty. Zrovnali mi ich. Podali mi kyticu. A zavolali otca. Harry, Narcisa a Bellatrix už išli pri "oltár" mi ideme za nami ale za pár minút. Aby si stihli podať. Po pár minútach som išla s otcom pri "oltár" a všetci boli v úžase. Priviedol má k Tomovi a sadol si na stoličku. Ďalej viete čo sa deje na svadbe to vám hovoriť už nemusím. Po skončení svadby sme sa odmiestnily do lesa kde je malá chata pri vodopade. Tam sme si užili 2 týždne. Keď hovorím užili tak užili.
ESTÁS LEYENDO
Rozdelené Dvojčata -[Upravuje Sa]-
FanficPoznáte ten pocit, že vám niečo chýba? Presne takýto pocit mám ja. Od môjho otca Severusa Snapea som zistila, že som mala dvojča, no pry pôrode zomrelo. Matka skolabovala. Ja tomu však neverím a k tomu náš temní pán čoskoro povstane a všetko sa zme...