Tomov pohľad
Keď som poboskal Leronu cítil som akoby vypila nejaký elixír. Jej pitie som zobral a dal ho severusovi. " Severus prosím ťa pozri sa či v tom nieje nejaký elixír." "Prečo?" " Keď som poboskal Leronu mal som pocit akoby vypila nejaký elixír." Už nič viac nepovedal a spravil tomu pitiu nejaké tie testy. asi o 20 minút prišiel Severus. "Tak čo?" "Je tam slabý elixír nehibnosti." "Do pekla. Harry, Blais kde je Barthemius?" "Kto" "ten chlap s bielym habitom." "Neviem videl som ako odchádza zo sali ale myslel som si že ide na vecko ale je tam nejak dlho." "Do boha!!" "Tom čo sa deje?" Spital sa vystrašene Severus. "Je to o moja chýba, nemal som ich zoznámiť." Išiel som rýchlo do mojej a leroninej komnaty. Keď sme pri dverách tak som sa pokúsil otvoriť dvere no nešli otvoriť. Skúsil som alohomora no nešlo to tiež. Potom som mal už nervy a použil som bombarda. Dvere vyleteli. Videl som ako tam znásilňujú Leronu ktorá sa nemôže poriadne hýbať a má zaviazané ruky. Stielka mi slza. Na Barthemiusa som poslal Crucio a ten spadol z postele. Leronu som odviazal a povedal som. "Severus zober ju na tento týždeň k vám domov. Nechcem aby počula vikriki tohoto kretena keď tu budem robiť svoju prácu." Severus v náručí Leronu s Blaisom a Harrym sa premiestnili a ja som išel zobrať tohoto kretena. Išiel som do smrtijedskej miestností kde máme stretávanie a zvolal som všetkých smrtijedov za ten čas som stihol pár krát použiť Crucio. "Prepáč Tom. Už sa to nestane." "To máš pravdu už sa to nestane." Smrtijedi prišli a videli Barthemiusa na zemi. "Môj pane čo sa stalo?" "Všetci dobre kurva počúvajte. Keď sa niekto dotkne mojej budúcej ženy tak dopadne ako Barthemius. Bude najprv mučení a potom zabitý. Je vám to jasné?!!!!!" "Áno pane." "To sa mi páči, a už vypadnite!!" Rozkazal som im a všetci sa premiestnili okrem Luciusa. "Čo jej spravil?" "Znásilnil ju. A bude za to kurva pykiť." "Chuďatko naša Lerona. Veľa si toho zažila. Je v poriadku?" "Neviem ešte prídem za ňu asi dnes večer." "Išla na Snape Manor?" "Áno išla." "Tam na toho idiota pozor keď budeš snu." "Netreba postaráme sa už dnes o neho." "No dobre." Odsekol som mu ten jeho hnusní penis. A potom sme na neho dávali Crucio. Asi takých 10 minút. Potom som na neho poslal kliatbu sectusembra ktorá ho bolestivo, pomalí ale isto zabíja. Necháme ho tak a o hodinu sa vrátime. Dali sme si zatiaľ čaj. Keď už prešla ťa hodina už sa nehýbal Lucius skúsil tep. "je mŕtvi." "Ma to čo si zaslúžil." Spálili sme telo a skončili sme. "Tak. Tom ja už pôjdem za ženou a synom idem im povedať stav čo sa stalo. Narcisa bude naštvaná." "Dobré ja idem sa Leronou. Maj sa" "Ahoj"
ESTÁS LEYENDO
Rozdelené Dvojčata -[Upravuje Sa]-
FanficPoznáte ten pocit, že vám niečo chýba? Presne takýto pocit mám ja. Od môjho otca Severusa Snapea som zistila, že som mala dvojča, no pry pôrode zomrelo. Matka skolabovala. Ja tomu však neverím a k tomu náš temní pán čoskoro povstane a všetko sa zme...