ples

542 29 0
                                    

-Časový skok - ples-
Na ples našich narodenín som si zobrala čierne krátke šaty.

-Časový skok - ples-Na ples našich narodenín som si zobrala čierne krátke šaty

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Boli tu niektorý zo školy. Tak som sa ako tak snimi rozprávala. Inak som bola vždy pri Tomovi. Tom má zoznamoval s jeho najvernejšími ľuďmi. Jeden z nich sa mi neľúbi. Ktorý sa na mňa furt pozeral. "Tom?" "Áno?" "Nepáči sa mi ten v bielom habite. Furt sa na mňa pozerá" "poď ideme za ním." " Tom ja ti neviem." "Chcem vedieť čo má zaľubom" "dobré ale buď stále pri mňe" "Barthemius vitaj. Ako sa ti tu ľúbi?" Tom má chitil za pás a pritiahol si ma aby vedel že som iba jeho. "Je to tu nádherné a máš aj nádhernú osudovú partnerku." "Nie je iba pekná. Je aj milá a múdra. Lerona toto je Barthemius skrk junior. Barthemius toto je Lerona Snapeova." Začervenala som sa čo omňe povedal. V ten čas hrali našu pesnička. "Lerona to je naša pesnička. Ideme?" Kibla som na náznak súhlasu a tancovali sme. Keď skončila pesnička na chvíľku sme si s Tomom sadli. Asi po piatich minútach prišiel ten teraz známi Barthemius. "Môžem si s ňu zatancovať?" Opítal sa. "Keď bude chcieť Lerona" pozrela som sa na Toma ako na zjavenie. Posiela som mu " Tom ja sa ho bojím." "Choď iba na chvíľku chcem vedieť čo má zaľubom neboj budem na teba dávať pozor. Nič sa ti nestane." Dal mi bozk. "Dobré teda" povedala som mu a išla. Barthemius mi dal ruku na pás a ja na rameno. Bála som sa. Jeho ruku mi dával nižšie a nižšie. Keď ju mal skoro na zadku tak som mu ju dala hore. Bojím sa a mám slzy v očiach. Tom si to nevšimol lebo práve teraz sa rozpráva z Bellatrix. Nenávidím ju. Vždy išla po ňom čo mi hovoril Tom.  Chce mi ho ukradnúť. Mám pocit že Barthemius a Bellatrix sa na nás dohodli. 

Rozdelené Dvojčata -[Upravuje Sa]-Onde histórias criam vida. Descubra agora