"Pansy čo chceš?.." "robíš kurvu len temnému panovy alebo aj jeho smrtijedom." Išla som preč len ona do mňa strčila a ja som spadla na zem. "Prečo to robíš?" "Pretože si mi pokazila už dva krát život keď nie viac krát." "Vážne? A ty si mi ho kazila celé tie roky a ešte furt aj kazíš. Tak mi daj kurva pokoj už!" Dala mi facku. Automatický som si bránila brucho namiesto hlavy. Ťahala má za vlasy a udrela mi hlavu o umyvadlo. Iba som započula zaklínadlo a buchot. Potom som padla do bezvedomia.
Willov pohľad
Keď odišla z večere tak sme ju chvíľku nechali nech si spraví čo má. No nevšimli sme si ako niekto ide za ňu lebo sme boli zarozprávani. Po pár minútach sme išli pomalí do babských záchodov. Keď sme došli pri dvere započuli sme buchot tak som tam vletel aj s prútikom. V tu chvíľu keď som videl Le na zemi tak som automatický vyslal na tú babu zaklínadlo. Je to síce typ zaklínadla na mučenie ale je mi to jedno. Nikto si nebude dovoľovať takéto veci na moju najlepšiu kamarátku. Upadla do bezvedomia. Zobral som ju na ruky a išli rýchlo na ošetrovnu. Tam si ju pani pomfrejova nechala že potrebuje mať pokoj a bla bla bla.. Tom bude zúriť a to moc. Premiestnim sa do Riddle Manoru za Tomom. Všetko som mu povedal a hneď zvolal svojich smrtijedov. Otcovi toho dievčatá povedal nech ju sem prinesie a to hneď. Po hodine prišlo to dievča s otcom a s matkou tiež. Jej matka prosila od opustenie a otec bol zahánbeni svojou dcérou. "Nezabijem ju. Len chcem aby vedela ako trpí Lerona kvôli nej." Povedal nakoniec. No jej mama furt plakala a ona tiež. Jej Otec ju postrčil Tomovi a ten ju premiestnil niekam preč ale on sa hneď do dvoch minút vrátil. "Ten kto jej iba zlomí vlások na hlavé tak bude viac trpieť než ona to vám prisahám! A teraz vypadnite!! Hneď!!" Sadol si do kresla a tvar si zákril s rukami. "Prosím. Moc ťa prosím dávajte mi na ňu väčší pozor." Stiekla mu slza a zmizol v čiernej hmle. Bolo mi ho ľúto. Vrátil som sa do školy a išiel si ľahnúť za Dracom.
ESTÁS LEYENDO
Rozdelené Dvojčata -[Upravuje Sa]-
FanficPoznáte ten pocit, že vám niečo chýba? Presne takýto pocit mám ja. Od môjho otca Severusa Snapea som zistila, že som mala dvojča, no pry pôrode zomrelo. Matka skolabovala. Ja tomu však neverím a k tomu náš temní pán čoskoro povstane a všetko sa zme...