špeciál 2/3

386 23 0
                                    

Časový skok na koniec prvého školského polroka
Zavolala som môjho škriatka nech mi ide pre veci a nech zoberie dvoch ďalších škriatkov. Nech mu pomôžu. Najprv sme sa premiestnili na Snape Manor a od tial na Riddle Manor. Tom tam už na nás čakal. Will, Draco, Harry a Blais išli s vlakom na stanicu a od tial sa premiestnia za nami. Cez polročné prázdniny sme s Willom boli v lesoch a učili sme sa ďalej o našich dedictvach. Ja som to nemohla preháňať samozrejme lebo som tehotná.
Časový skok po prázdninách.
Rozlúčila som sa s Willom, Dracom, Harrym a Blaisom na stanici aj s Tomom ktorý mal svoju druhú podobu. Keď vlak odišiel premiestnili sme sa ešte do obchodov. Veď uzt rodín za 3 mesiace a nemáme nič nakúpené pre dieťa. Vybrali sme čierno zelenú postieľku, hračky, prebalovací pult a všetko možné čo dieťa potrebuje. Nechávame sa prekvapiť čo to bude. Už sa teším.
Asi po týždni som sa začala učiť. Lucius s Narcisou ma učili pondelok, Rabastan v utorok, Rudolfus a Bellatrix v stredu, Tom v štvrtok a otec piatok. Takto to bolo do apríla. Potom som už nevládla. Moje dieťa si bralo omnoho viac mágii než by malo.
Ležala som vyčerpaná na postelí a čítala si knihy. Tom mi doniesol obed. A začal ma kŕmiť. "Tom ešte sa dokážem najesť aj sama" "nechcem aby si sa zbytočne namahala." Prehrala som jedlo čo mi dával. Potom som zaspala do hlbokého spánku s peknými snami.

Rozdelené Dvojčata -[Upravuje Sa]-Donde viven las historias. Descúbrelo ahora