si úbohý

867 50 1
                                    

Ráno som sa zobudila na to že má všetko bolí. Sa nečudujem keď som spala iba na sedačke s Blaisom. Draco vošiel do miestnosti a pozrel sa na nás otrávené. "Mohli ste si to nechať na doma." "Draco máme iba 12!!" Zakričala som na neho. "A mimochodom som gay. To by si po takom čase mohol vedieť. Keď že moji rodičia sú obi dvaja muži!" Zakričal tento krát on. "Nechcem si kaziť od rána náladu.." povedala som a išla som smer raňajky. "A inak aspoň jej neubližujem.." povedal ešte Blais a išiel so mnou. Harry čakal aj s humusačkou a s ryšavcom pri vchode. "Ahoj Harry" povedali sme s Blaisom naraz. "ahojte toto je Hermiona a Ron. Prosím správajte sa k sebe normálne." "Nemám problém keď nebudú mať oni." Povedal Ryšavec. "Dávaj pozor čo hovoríš." Odpovedala som mu. "Môžme ísť? Skôr než vídu ostatný zo slizolinu?" Povedal Blais. Pri veľkej sieni čakali ďalšie ryšavé hlavy. "Oh Harry čakali sme na teba.." "..koho nám to tu vedieš?" "Gerorge, Fred toto je Lerona a Blais." "Teší nás." Povedali naraz. "Takže to krásne.." "..dievča sa volá Lerona" "áno Lerona Snapeova." Odpovedala som. Zdajú sa biť milí. Išli sme sa naraňajkovať a išli sme na hodiny. Nič zvláštne sa nedialo na hodinách iba Draco na mňa zazeral a Pansy sa na neho tlačila. Ba obed som nešla nebola som hladná a potrebovala som si opakovať na písomku. Bola som na dievčenských záchodoch kde bola aj umrnčaná Mirta. "Prichádza ti spoločnosť pekný bloďaví had. No prosím pekne. "Koho to tu máme?" Slizolinčanku ktorá sa kamaráti s chrabromilom." "Vážne Draco? Si úbohý." "Lerona, Lerona. Prečo tak rýchlo meníš názory? Je to nezdravé." "Vieš čo je nezdravé?! To že už sa posmievaš kamarátke ktorú poznáš od 5 rokov!" "Drž hubu Snapeova. Si sklamaním pre to meno." "Neber si moje meno do huby." Išiel mi frazit. Čakala som bolesť ale tá neprichádzala. Otvorila som očí a videla som tam ryšavé dvojčatá. "Malfoy toto sa robí?.." "..Udierať dievča.." "..a ešte k tomu zo svojej  fakúlty?.." " ..vypadni skôr než si to rozmyslíme." Malfoy radšej utekal preč. "Ďakujem chalani." Usmiala som sa na nich a dala som im pusu na líce. Potom som už išla na hodinu. Naozaj im za veľa vďačím. Blaisovi som všetko povedala. A ten iba zazeral na Draca a povedal to ďalej a ten ďalej, dokola a dokola.

Rozdelené Dvojčata -[Upravuje Sa]-Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon