o tri roky neskôr

596 33 4
                                    

(áno prepáčte ale urýchlujem to  trochu)
Leronin pohľad
Za tie tri roky sa nič moc neudialo s Harrym sme spolu teraz častejšie keďže sme súrodenci. S Tomom plánujeme ako sa zbaviť Brumbala. Zistili sme že pre neho pracuje Pansy, Crab a Goyl. A ešte niektorý ktorý sú pod impériom. A to sú Ginny a Seamus. Dávame si na nich veľké bacha. No zajtra začínajú letné prázdniny. Nechcem si ich pokaziť. Dnes večer už niektorý odchádzame. Harry, Blais, a otec idú snami na Riddle Manor. "Lerona zajtra je smrtijedske stretnutie." "Mne sa nechce chodiť preč odtiaľto" objal ma a povedal "nechcem aby sa ti dačo stalo aj s Harrym. Neodpustil by som si to." "Nič sa nám nestane veď vieš že ešte tento mesiac a dostaneme svoje dedičstvo." "Ja viem a zisťoval som si o tom viac a bojím sa o teba." "A čo si zistil?" "Dedičstvo ktoré dostanete je nebezpečné aj pre vás.  Vieme že vás vlastná mágia ovládne keď snu nebudete cvičiť. Časť tvor sa môže meniť aj na zvieraciu podobu. A to na čierno bieleho leva. Keď sú takíto tvorí dvojičky je to veľmi zácne. A jeden z nich je čisto Čierny a druhý čisto bieli lev. Oči sa im menia podľa nálady. V ľudskej podobe majú krídla. Čiže keď získajú to dedičstvo ich prímutie bude bolestivé. Čiže budeme potrebovať niekoho kto ma to isté dedičstvo a kto vie o tom niečo viac. Inak mám v pláne spraviť  ples na Riddle Manor na vaše narodeniny. Deň alebo dva pred tím." " Dobré musím si o tom viac naštudovať lebo sa toho bojím. A s tím plesom to je dobrý nápad aspoň bude mať Harry veľké narodeníny vždy mal tak skromnú oslavu chcem aby si užil. A radšej o dva dni skôr lebo sa deň pred budeme chystať na to." "Dobré idem ich zvolať a vy choďte na Snape Manor." "Dobré ahoj zatiaľ" dala som mu bosk a odišla za chalanmi. "Chalani ideme na Snape Manor" "prečo?" "Zvoláva smrtijedov a nechce aby sme tu boli." "Dobré tak poďme" povedal Blais a išilí sme za otcom.

Rozdelené Dvojčata -[Upravuje Sa]-Donde viven las historias. Descúbrelo ahora