osudovi partner

856 44 6
                                    

Zobudila som sa vo veľkej posteli. Keď som sa postavila už má nič nebolelo. Bola som šťastná. Ale to čo sa včera stalo a čo som počula, potrebovala som vysvetlenie. Išla som pomalí za tou mágiou čo má tak ťahala. Otvorila som dvere a tam sedel otec s Tomom. Strašne moc som chcela si sadnúť na Toma a ovládala som sa. "chcem vysvetlenie. Šialim z toho ako moc sa chcem priblížiť To..temnému pánovi." Chcela som povedať jeho meno ale ovládala som sa. "Kľudne mi hovor Tom. A Lerona sme osudovi partneri vieš čo to je nie?" "Áno viem" "poď sem viem za sa ku mne chcete pritúliť a nepustiť sa. Mám to tak isto." Išla som pomalí k nemu a on si ma pritiahol na stehná. Sadla som si na neho a objala som ho. Už som ho nechcela pustiť ale potrebovala som sa niečo opitáť. "Tom ja ako to teraz bude?" " Ja som vojnu nikdy nechcel to iba Dumbledore. On je ten zlí ako on hovorí o mne. Opisuje podstate sám seba." "Ani by som sa nečudovala. Je to strašný starý idiot." Obimem ho a zaspím na ňom. Zobudím sa až doma na posteli mojej. "Fred?" Zas bol pri mne. "Áno?" " Teraz počúvaj čo ti poviem. Si super chalan ktorého som fakt ľúbila ale ja.. našla som svojho osudového partnera. A chce. Byť iba sním" " smiem vedieť kto to je?" "Nie Fred nesmieš. Je to medzi mnou, ním a mojím otcom." "Je o veľa starší?" "Áno je" "tak dúfam že s ním budeš šťastná aspoň. Fred sa premiestnil asi pravdepodobne domou. Je mi ho ľúto. Ale proste to tak je. Keď odišiel prišiel Tom. " Cítiš sa už lepšie?" "Áno cítim. Tom?" "Kedy príjmaš ľudí ako svojich smrtijedov." "Až od 17. Prečo?" "Chcem sa pripojiť" " nebudeš sa pripájať k mojim smrtijedom. Ty si moja osudová partnerka a to stačí. Jasné? nechcem aby ťa zaťažovali nejaké znamenie." Objala som ho a zaspali sme spolu v náručí. Začínam to ešte viac cítiť keď sme takto spolu. Ľúbim ho.

Rozdelené Dvojčata -[Upravuje Sa]-Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon