pravda

792 42 2
                                    

Keď som sa zobudila Tom už pri mňe nebol. Išla som za otcom sa opitáť či ho nevidel ale boli tam chalani. Tak asi viem prečo odišiel. "Ahojte." Usmiala som sa na nich a kívala som im. "Lerona čo sa stalo medzi tebou a Fredom?" To nemyslíš vážne.. "povedal vám Fred?" "Áno povedal." "Proste som našla osudového partnera" "a tak si ho odkopla ako handru." "Čo prosím!? Ja som ho neodkopla ako handru ale slušne som mu povedala že som si našla osudového partnera a bude lepšie keď s ním budem. Čiže neviem čo vám povedal ale nie je to pravda." "Smieme vedieť kto to je?" "Iba Blais. Prepáč Harry." Išli sme s Blaisom do mojej izby. "no kto ťa robí tím šťastným dievčaťom?" "Tom" "aký Tom?" "Tom Marvolo Riddle" "ten Tom?" Vypulil na mňa oči. "Robíš si srandu však?" "Nie nerobím môžem ho zavolať keď chceš" "on žije?" "Áno že vraj už rok. Ale nechce aby o ňom vedeli" "ale veď predsa on chce zabiť Harryho!" "Blais. Nezabije ho dobre? Chceme iba zabiť Dumbledora." "Si šialená." V ten moment som videla ako Tom postával za Blaisom "prečo a za čo by mala byť šialená?" "P..pane" poklonil sa. "Neklanaj sa mi, nie som kráľ. Som iba temný pán nič viac nič menej. Hovor mi kľudne Voldemort" "Tom že nechceš zabiť Pottera? Iba Dumbledora." "Keď Potter nebude chcieť zabiť mňa. Ja nezabijem jeho." Dal mi pusu položil má na posteľ. "Teraz budem rád keď sa otočiš a pôjdeš preč, chceme ísť spať."
Dobré toto bolo naozaj divné ale milé. Ležali sme ale ja som nevedela zaspať kvôli tomu dievčatku. "Inak nevieš náhodou kde je to dievčatko?" "Jedno je tu v postelí." "Hovorí o Izabelle." "To dievčatko ktoré si zachránila hej?" "Áno. Kde je." "Je u Luciusa Malfoya." "Nie!" "Čo nie?" "Verím Ujovi Liciusovi a tete narcise ale prestala som veriť Dracovi." "Prečo? Veď ste kamaráti od 5 rokov." "Hej ale už sa na mňa 2-3 krát na mňa vykašľal  2x sa na mňa ohanal. A furt si ma dobieral za to že som sa kamošila s chrabromilom." "Už sa v živote na teba nebude nikto oháňať a ani sa ťa len nechytia."

Rozdelené Dvojčata -[Upravuje Sa]-Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz