Keď vlak zastavil, Tak sme sa vybrali všetci von. Stál tam veľký muž. Išli sme na lodí na ten pekní veľký hrad. Keď sme tam doplavali z lodmi Tak sme vystúpili a išli sme po schodoch hore. S Dracom sme sa tlačili do predu. "vytajte v Rokforte. O chvíľu prejdete cez tieto dvere a prisadnete si k svojím spolužiakom. Ešte pred tým vás roztriedime do jednotlivých fakúlt. Týmito fakultamy su chrabromil, byflomor, bistrohlav a slizolin. Kým budete tu vaša fakulta vám bude ako rodina. Blah blah." "gertruda!!" argh ten chlapec je hrozni. "pardon" aspoň že sa ospravedlnil. "blah blah blah" už ma nebavilo ju počúvať. Draco sa zrazu presunul úplne do predu za chlapcom-ktorý-prežil. "takže je to pravda, čo sa rozchírilo po vlaku. Že Harry Potter ide do Rokfortu" zrazu si všetci začali šepkať "toto su Crabbe A Goyle a toto je Lerona. A ja som Malfoy, Draco Malfoy." ten ryšavec sa zasmial. "čo sa smeješ?" vyštartovala som po ňom. "Leron, v pohode. Na tvoje meno sa ani nepítam. Ryšavec, s habytom po bratovi, môže byť iba Weasley. Niektorí čarodejnické rodiny su lepšie ako tie druhé Potter. Určité nechceš mať priateľov s tej horšej sorty. V tom ti rád pomôžeme." " myslím že zlu sortu rozoznám aj sám" vtedy som sa našvala ešte viac. Draco ma držal za ruku aby som mu nevrazila. V tedy prišla profesorka McGonagallova. "všetko je pripravené, poďte." vyšli sme do obrovskéj miestností. "úžasné!" povedala som hneď ako sme tam vstúpili. Začal tam rozprávať starí Dumbledor. Keď skončil Tak som sa čudovala prečo nemame chodiť do tej miestností. "koho meno prečítam sadne si ku mňe, a ja mu dám na hlavu rokfortský klobúk, ktorý mu vyberie jeho fakuktu. Hermiona Grengerova." išla tam a sadla si, profesorka jej dala na hlavú ten starý klobuk. "chrabromil!!" "Draco Malfoy" pustila som ho a on išiel. "držím ti palce Draco." povedala som mu hneď ako sa vybral si sadnut na tu stoličku. Ani sa ho ten klobúk nechitil a "slizoli!!!" tlieskala som ako o život. "Ronald Weasley" ako som počula to meno odfrkla som si. "chrabromil!" "Harry Potter" zas si začali šuškať. Už mi to začalo liezť na nervy. Nie je v ničom výnimoční! Nejak mu to dlho trvalo Tak som si odfrkla *že by ho ten klobúk nezaradil ale vyhodil zo školi?* vtedy som započula.. "chrabromil!!" "Lerona Snapeova" začali si zas šuškať ale nie moja trieda ale cela škola ktory poznali Môjho otca. "zaujímavé. Velmi zaujímavé. Ty a Harry Potter ste veľmi rovnaký" "to teda nie sme, ani ho nepoznám. Len ma nedáj do chrabromilu!" "odvažna a sebeista chrabromil je fajn ale slizolin sa ti viac hodí. Slizolin!!!" pozrela som sa na otca a ten mi tlieskal a Usmieval sa na mňa. Ja som mu iba kívla. A išla si sadnúť za slizolinsky stôl. "takže je to pravda? Si dcéra Profesora Snapea?" "ano som. Nejakí problém?" v ten moment sa objavilo jedlo na stole a začali jesť. Keď sme dojedli tak nás prefekty zaniesli do našéj fakulty. Išla som už spať bola som unavená.
ESTÁS LEYENDO
Rozdelené Dvojčata -[Upravuje Sa]-
FanficPoznáte ten pocit, že vám niečo chýba? Presne takýto pocit mám ja. Od môjho otca Severusa Snapea som zistila, že som mala dvojča, no pry pôrode zomrelo. Matka skolabovala. Ja tomu však neverím a k tomu náš temní pán čoskoro povstane a všetko sa zme...